onsdag 30 september 2009

Älskog på vinden

- Visst är det sexigt med svarta stay-ups. Vad tycker du, Hans-Erik
- Du ser läcker Sonja, Svart matchar busken hi hi
- Vill du att jag skall raka mig?
- Nej, nu vill jag göra annat

-Så stor du blivit
- Blir stor då du suger mig


-åhh vad skönt det är då du stöter
- Det är skönt att vara inne i dig



-iiii lyfter du mig på snoppen?


-ajjj, du är så djurisk. Inte så hårt i håret
-Känner mig som en tjur som betäcker dig



- Spruta på mig. Du smakar så gott



-åå vad du kittlas. Är du redan kåt? Trodde vi bara skulle duscha hi hi

- Men vill ha mer av dig Sonja

-Det skall du få

1 kommentar:

  1. Hans-Erik vad skönt med dusch tillsammans med mera njutning tillsammans bra skrivet älskog kul att fantasera med varandra det känns som i en verklighet kram

    SvaraRadera