onsdag 4 november 2009

Besök av bloggvän





Det började med att jag fick några trevliga kommentarer på en av mina sexnoveller och svarade då och tackade för berömmet. Det blev ett antal mail fram och tillbaka och kvinnan beskrev sig själv nästan som en sexgudinnamen något gjorde att jag blev intresserad i alla fall eller kanske just därför.

Hon berättade att hon hette Sonja hade en egen hemsida och blogg med sexinrikting. Hon tände på andra män även om hon var sambo. Sonja krev att hon klädde sig mycket utmanande med korta kjolar och stringtrosor och gärna placerade sig så att männen såg hennes ansade buske mellan benen. Hon har ett vackert halvlång hår i en sexig hängande frisyr.
Sonja frestade några gånger med att visa bilder på sina vackra bröst och sin underbart läckra fitta. Jag måste erkänna att jag runkade många gånger med hennes buske framför ögonen när jag läste hennes mail och blogginlägg och längtade tills det skulle bli min tur att få fylla hennes slida med min sperma. Vi talade om hur att skydda oss sjukdomar ifall vi träffades och det "klickade".

v

Efter flera månader skriver Sonja att hon skall på kurs för sitt jobb nära min stad. Vi ordnade så att hon fick en kväll ledig om jag körde henne med bil till kursgården Jag märkte att hon försökte tona ner sin vilda sexualitet en aning och berättade inte mer än normalt men med mycket stor nyfikenhet på sex. Hon berättade många detaljer om hur hon skyddade sig och om mannens och hennes sexliv.Tiden gick och vi bytte många mail och blogginlägg. Jag blev allt mindre orolig för att det var en galning jag skulle möta. Dagen närmade sig och jag bokade ett hotellrum för de övningar jag hoppades på. Jag mötte henne vid tåget och Sonja var det vackraste man kan se. Hennes mörka hår vajade i vinden och efter hennes steg. Jag möttes av ett stort leende och en lätt kram samt en blick som jag tolkade som att hon var jättekåt redan nu. Det var 10 min promenad till hotellet och jag tog hennes väska. Hon tog mig under armen som vi känt varandra länge.

När vi kom till hotellet så var det ju lite spänt och nytt trots allt. Sonja säger då att egentligen så skulle hon vilja att jag knullade henne direkt på minuten för hon har längtat så länge att känna min kuk tränga in i hennes springa. Men hon måste berätta något för mig först. Hon vill berätta om sina drömmar i hennes värld som nästan saknat sex i dess rätta mening totalt. Verkligheten är en helt annan. Hon gifte sig med en man som inte har den minsta talang att tillfredsställa och ta en kvinna trots detta blev det två killar som nu är över 20. Han behandlar henne nästan som en syster. Blir det ett samlag i månaden så får hon vara nöjd. Hon berättade nästan en timma om vilket fruktansvärt tråkigt liv hon lever med sin man och hur hela hennes kropp förändrats sedan vi började kommunicera. Hon berättade att hon inte legat med någon annan man sedan de gifte sig för mer än 20 år sedan. Men nu blev längtan för stor.



Nu kände jag att hon kunde slappna av. Jag bara kramade henne och höll om henne en lång stund utan att säga något. Så småningom började jag känna hennes kvinnliga former och smekte henne överallt utom på de erogena zonerna. Det fick vänta ett tag. Småningom vågade jag mig att kupa handen över hennes ena bröst. Hon har C-kupa och mycket fasta och fina är dom. Jag märker genast att hon reagerar på detta och tittar mig i ögonen. Det lyser nu kåthet i hennes ögon. Stora svarta pupiller. Hon börjar smeka mig på bröstet och snart lite överallt.








Plötsligt reser hon sig och klär av sig helt naken. Hon står helt naken på golvet. Otroligt vacker med sitt yviga hår och sin ansade svarta buske mellan benen. Inget finns att anmärka på denna varelse. Det är det vackraste man kan se. Jag blir helt betagen och gör ingenting på några sekunder. Sitter bara och tittar på henne så vacker hon är. Nu kommer hon nära mig och börjar knäppa upp min skjorta och mina byxor. Strax är vi båda nakna.





Vi går nu mot sängen och jag tar henne i min famn och lägger henne försiktigt ner på rygg. Jag tittar en stund innan jag lägger mig på henne. Sonja vill att jag använder kondom eller ”knullgummi” som hon säger och ger mig en kondom från sin väska. Hon hjälper mig att rulla på gummit på min ståkuk och seda drar hon genast upp benen och brett isär.








Hon tror att jag bara skall köra in den i henne. Men jag vill njuta länge så jag tar kuken och drar den upp och ner i springan. Hon är mycket blöt det är fruktansvärt lockande att bara köra in den i botten. Jag går ner med ollonet i springan till slidöppningen och trycker lätt inåt. Då kastar hon huvudet höger och vänster fram och tillbaka en bra stund. Jag tror hon fick en liten orgasm redan där.

När hon lugnat sig så vänder jag mig och lägger mig vid sidan med mitt huvud vid hennes fina buske. Jag utforskar hennes fitta med min tunga och mina fingrar noga. Drar tungan mellan blygdläpparna upp och ner. Sticker in tungan en bit i slidan.


Då känner jag att hon drar av min kondom och kysser mitt ollon. Sonja tar även in ollonet en bit i munnen och suger lite. Jag slickar och fortsätter min behandling av hennes fitta. Jag går nu på hennes klitoris med tungan den är som en hård ärta. Hon reagerar mycket när jag slickar runt och på den. Jag fortsätter ner mot slidan och upp igen tills jag märker att hon spänner kroppen och blir stel några sekunder för att senare fullkomligt exploderar i en otrolig orgasm. Hon jämrar sig och kastar huvudet höger vänster ett antal gånger för att sedan falla ihop

Jag vänder mig och lägger mig huvud mot huvud och kysser henne. Hon är som livlös. Efter en stund vaknar hon lite och viskar. ”Jag vill att du kommer in i mig nu”. Jag går upp på knä. Hon delar benen brett. Jag ser springan lite delad och lägger mig på henne. Hon riktar in min kuk mot sin slida och jag trycker på. Hon är otroligt trång nu så jag får trycka ganska bra och blir rädd att hon skall backa men hon vinklar upp underlivet och jag kommer in helt i den underbara slidan. Det kändes nästan som i tonåren att man måste tryck för att komma in . Det var längesen jag kände liknande. Jag låg en stund med kuken helt i botten på henne för att känna den underbara känslan att vara i botten. Det var inget tal om kondom nu och jag påminde inte heller. Tur kanske att vi båda är 50+ då jag fyller henne med min sperma som jag sparat ett helt dygn nu.Jag börjar pumpa i henne nu men känner att jag vill in lite till så jag tar en kudde och lägger under hennes stjärt. Hon går upp i brygga fint och lätt. Det syns att hon är vältränad. Jag kör in kuken i botten direkt igen och nu går det mycket lättare. Hon verkar älska min nu lite hårdare behandling med drag ända ut så bara toppen nuddar för att sedan gå direkt i botten hårt. Hon vrider sig hela tiden för att möta mina stötar för att få kuken så långt in som möjligt i hennes fitta.




Efter en lång stund så lägger jag Sonja på sidan med översta benet uppdraget så jag sitter på hennes undre raka ben. På detta vis kommer jag nu in mycket långt och håller på att pumpa henne i botten. Hon tittar på mig och ler ett brett leende men säger inget. Lite senare kommer hon i en mindre orgasm och jag sitter då stilla med kuken helt i botten för att känna hennes inre rörelser. Detta är mycket eggande och jag är nära att komma själv nu. Jag fortsätter att pumpa och känner nu att jag måste spruta i henne så jag kör kuken hårt i botten och håller den i botten medan kuken gör de härliga rycken då sperman pumpas in i Sonja som bara ligger och tar emot sperman.Jag sitter kvar med kuken i botten ett tag och hon ler mot mig och säger att hon kände fem ordentliga ryck i kuken när jag sprutade. Jag tror du träffade mitt på livmodermunnen för det ilade som att sperman gick direkt in i äggledaren med kraft.



Vi hann med mer sex innan jag måste köra henne till hennes kurs. En dag i sängen med Sonja. Hon red mig. Jag knullade henne bakifrån. Vi möttes i en missionär innan jag henne en ny påfyllning av sperma i hennes slida.






1 kommentar: