onsdag 17 februari 2010

Sommar



Sommaren har precis börjat och det är sådär lagom varmt som man alltid önskar att det vore. 28 grader visar termometer och det är en lätt ljummen sommarbris som ger kroppen en behaglig temperatur. Jag har lagt mig på soffan för att sola en stund. Efter ett tag känner jag hur nattens övningar gör sig till känna. Jag väljer att ställa in stolen i skuggan på altanen innan jag somnar och vänder blicken mot dig. Du går och vattnar rabatterna och jag vet att du inte har några trosor på dig. Du har valt att ta på dig ett linne. Ibland kan man se hur det glänser till mellan dina ben. Om det är svettdroppar eller något annat som är fuktigt kan jag inte uttala mig om på håll. Genom ditt linne kan man också se hur dina bröst fyller ut tyget och toppas av de mörka vårtgårdarna.För mig är du som en gudinna. Jag tycker att du har världens snyggaste kropp och bara tanken på den kan göra mig upphetsad. Jag har inte heller känt något behov av att leta några romanser eftersom jag lever i den bästa romans man kan få. Och bara tanken på den kemi som inträffar då vi, som i natt, ligger tätt ihop kan få vilken man som helst på fall.Jag känner hur mitt kön reagerar i mina shorts över mina tankar på nattens köttsliga spel. Samtidigt ser jag att du vänder dig om och tittar mot mitt håll. Du ler och jag ler tillbaka.Jag undrar om du ser mitt tillstånd i mina shorts. Mitt kön har nu nått full resning och jag kan känna varje pulsslag i det.




Efter en liten kort stund kommer du gåendes rakt mot mig. När du är precis framför mig lägger du huvudet lätt på sne. Och utan att säga ett ord sätter du dig ner på huk och börjar knäppa upp gylfen på mina shorts. Samtidigt som du knäpper upp sista knappen fjädrar min kuk upp. Du sitter så nära med ansiktet så den slår stopp mot din haka. Det gnistrar till på toppen av ollonet. Du greppar tag runt skaftet och för tummen över toppen med en masserande rörelse innan du sakta börjar röra handen ner och upp.Jag tittar på dig och frågar ”Sonja men vad gör du?”. Du svarar inte utan väljer att sänka ner ditt huvud och slicka och suga mitt kön som nu dunkar av upphetsning.




Strax innan jag känner hur jag ska komma avslutar du din behandling. Du tittar upp mot mig och säger ”Kom Hans-Erik, så går vi in till sängen!”. Du tar tag i min hand och drar med mig till sängen. Där knuffar du till mig så jag trillar baklänges och landar raklång med händerna i huvudänden av sängen. Du kryper upp över mig och jag känner hur ditt kön nuddar mig. Jag kan känna hur varm och fuktig du är. Till min förvåning fortsätter du uppåt och stannar först när ditt kön är rakt över min mun. Du beordrar mig ”Slicka”. Jag får ut min tunga och för den över dina läppar som jag nu kan se dryper av fukt. Det smakar så härligt salt, det är den bästa smak som finns. Jag kan känna hur du håller fast mina armar i min handleder. När jag snuddar din klitoris ryster du till i kroppen och trycket av dina ben ökar runt mitt huvud och jag får svårt att andas för en liten stund. Plötsligt reser du dig upp så att jag inte kan nå med tungan och munnen längre. Jag försöker ta tag i dig, men upptäcker att det inte är du som håller fast mig. Du har bundit fast mig så att jag inte kan röra mina händer.Du bara ler mot mig och sätter dig på mina lår. Våra kön är nu så nära som de kan vara utan att nudda varandra. Jag bara väntar på att du ska föra in min kuk i din varma grotta. Istället synar du mina tankar och för din hand ner till ditt kön och börjar massera dig själv. Sakta för du dina fingrar fram och tillbaka längs med din fuktiga skåra och då och då masserar du din klitoris med cirklande rörelser. Jag kan se dina bröst under ditt linne, jag vill känna hur dom fyller upp mina händer. Jag vill suga på dina bröstvårtor och kyssa din mun, men jag sitter som i ett skruvstäd. Jag kan bara se på hur du tillfredställer dig själv framför mina ögon. Hur dina händer om vart annat är under ditt linne och griper om brösten och om vart annat är ner mellan dina ben. Ibland griper du tag om min kuk och drar några snabba drag. Ibland viker du upp kuken så den ligger mellan dina blygdläppar med ett tryck från dina händer samtidigt som du för dina höfter upp och ner.Jag är nu så upphetsad så jag knappt vet vad jag själv heter och jag känner att min utlösning är riktigt nära nu. Jag påpekar detta för dig, men du verkar inte ha hört det. Dina rörelser är allt häftigare nu och min kuk glider mycket lätt mellan dina läppar.




Med ett litet knyck har du fört in min kuk i din grotta och den värme, fukt och tryck som omsluter sig runt hela skaftet gör att jag inte kan hålla emot längre. Jag blundar samtidigt som jag pumpar dig full med varm sperma. Jag känner hur hela din kropp skälver och hur du spänner dig i en båga. Än en gång möts vi en gemensam orgasm.




När jag slår upp ögonen ser jag hur du vattnar din blommor. Jag hade råkat slumrat till. Du vänder dig om samtidigt som du stänger av vattnet och jag hör dig säga ”Du behöver nog kylas av lite”. Jag ser hur du tittar ner mellan mina ben......

2 kommentarer:

  1. Hans-Erik kramgo sexnovell den var bra blir lite het av läsningen på din sexnovell kram S-B

    SvaraRadera
  2. Sonja, Tack! Kul att du gillar den. Var meningen att du skulle bli pirrig och kåt hi hi Kram H-E

    SvaraRadera