onsdag 14 januari 2009

Internet dejt


Alltsammans hade börjat för ca en månad sedan. Jag satt och surfade planlöst och hamnade på dem mest konstiga sidorna när en ny kontakt dök upp på MSN. Kollade snabbt in fotot och såg att det var en medelålders kvinna som ville chatta lite. Varför inte? tänkte jag och öppnade meddelandet.

– Vill du chatta en stund?

Kort och koncist, det tilltalar mig. Så jag inledde en diskussion och märkte ganska snabbt att jag hade samma syn på dem mest olika sakerna. Samtalet flöt på och det följdes av flera stycken. Jag blev mer och mer bekanta med varandra och förundrades över hur lika jag var som människor. Redan under det andra samtalet kom jag in på ämnet sex och hon berättade att hon inte får något sex efter sin skilsmässa. Vid ett tillfälle började det kännas för bra för att vara sant så jag beslöt mig för att jag ville höra hennes röst på telefonen, så att jag inte blev lurade av någon kille. Hon ringde snabbt upp mig och jag insåg att detta kunde bli hur bra som helst. Jag fortsatte ha kontakt jaga msn. Efter ett tag började det kännas att det hettade till mellan Sonja och mig och jag föreslog lite grann på skoj om vi skulle träffas för att ”leka av oss lite”. Till min förvåning så var hon med på noterna direkt. Jag bestämde ett datum och började planera.Nu var jag här. Jag hade tagit in på hotell eftersom en träff i bilen kanske hade känts lite fel Jag hittade hotellet och checkade in. Jag bar upp mina saker och gick ner i kafeterian. Efter ca en halvtimme ringde min mobiltelefon och hon meddelade att hon skulle komma om en kvart. Jag kände hur jag blev varm inombords. Om jag skulle vara en man som tycker om starka drycker så hade detta varit ett läge för att halsa ett par drinkar. Jag försökte koncentrera mina tankar på koppen kaffe som jag hade framför mig, men misslyckades totalt. Min hjärna snabbspolade bilderna hon hade sänt mig på msn och jag kände att jag hade svårt att hitta en bekväm position att sitta i. Efter ca 10 minuter kom en kvinnna in i kafeterian, men hon var blond och hon gick och beställde en kopp kaffe på en gång, så hon var nog inte Sonja. Medan jag följde henne med blicken märkte jag inte att en annan kvinna kommit in efter henne.

– Hejsan, det är du som är Hans-Erik, eller hur? Jag vände på mig och kände igen leendet som jag hade sett på fotona hon hade sänt. Jag reste på mig och gav henne en kram.

– Visst är jag Hans-Erik.

– Har du väntat länge?

- Näee, inte så värst, fick jag ur mig medan jag drog ut en stol åt henne. Mitt emot mig satt en gladlynt, mörkhårig kvinna med en otrolig blick. Hon la sin hand på min arm och sa:

– Nu är jag då äntligen här. Jag stod ett tag utanför för att samla mig lite. Förresten dina ögon är precis så sexiga som dem var på fotona. Jag kände hur jag blev rejält generad och visste inte riktigt hur jag skulle reagera.

– Du ser lika härlig och erotisk ut som på fotona du sänt, fick jag ur mig och jag båda såg på varandra och började skratta. Isen var bruten.Jag beställde in var sitt kaffe och började diskutera om det ena ämnet efter det andra. Jag var båda lite nervösa, men samtidigt väntade jag nog båda två på att den andre skulle göra en första invit. Jag la min hand på hennes lår under bordet. Hon hade en kjol på sig så jag började först smeka hennes lår genom kjoltyget, men efter ett tag började jag sakta smeka hennes lår högre och högre upp. Jag kände hur kjolen drogs med uppåt. Efter ett tag såg jag hur hon började andas lite tyngre och hon blev mer och mer glasartad i blicken. Jag smög upp hennes kjol så pass långt att jag kom nästan fram till hennes mus. Till min förvåning upptäckte jag att hon hade ”glömt” sina trosor hemma. Jag fortsatte smeka henne och försökte sakta lirka in ett finger in i hennes mus. Hon var våt.

– Inte här inne, sa hon till mig och jag förstod vinken.

Jag reste mig och gick till mitt rum.Knappt hade jag hunnit innanför dörrarna innan jag kramade varandra och kysstes. Kyssarna blev mer och mer intensiva och jag lät mina händer vandra villt. Jag smekte hennes bröst, bak och rygg. Jag kände en krävande hand som klämde på min uppsvällda kuk. Hon kände hur upphetsad jag var och sa:

– Ska jag inte låta snoppen komma ut i det fria? Hon tog fram min kuk och såg på den.

– Mm-mm… Hon runkade min kuk och jag såg hur hon fuktade sina läppar. Sakta lät hon sin tunga vandra runt på min kuk, för att till sist ta den in i sin mun. Jag har inte mycket minnesbilder över dem efterföljande 10 minuterna för hon gav mig en avsugning som bästa munsex som jag har fått. Jag kunde ju inte hålla mig hur länge som helst under den behandlingen, så till slut kom jag och sköt min sats in i hennes mun. Hon reste på sig och gav mig en kyss.

– Vad tyckte du? Vad ska man svara på det när benen knappt bär en?

- Otroligt härligt, sa jag och såg på henne.

– Nu är det din tur, sa jag åt henne och föste henne mot sängen. Jag la ner henne på rygg. Sakta knäppte jag upp blusen hon hade på sig, knapp för knapp. Jag lät min tunga vandra från hennes nacke och nedåt. Jag hörde hur hon myste. Jag kom fram till hennes bröst och lät min tunga cirkla runt den för att slutligen omsluta hennes bröstvårta med min mun. Jag sög och slickade hennes ena bröst medan min andra hand kramade hennes andra bröst. Hon kved under min behandling. Jag lät min tunga sakta vandra nedåt och slickade henne kring midjan och på magen. Jag öppnade hennes kjol och lat den falla ner till golvet. Hon hade strumpor med hållare på sig, precis som en kvinna ska ha. Hon såg väldigt erotisk ut där hon låg. Jag fortsatte slicka hennes mage för att sedan flytta mig nedåt. Jag kom fram till hennes mus. Jag slickade hennes musläppar grundligt innan jag sakta lät min tunga fortsätta inåt. Jag försökte hålla mig borta från hennes klitoris eftersom hon hade sagt att hon var väldigt känslig just där. Jag borrade min tunga djupare och djupare in i hennes mus. Hon rullade med höfterna och jag hade fullt upp med att hålla mig på plats. Jag körde in min hela tunga in i hennes mus och tog även hjälp av ett finger som jag pulade henne med. Gud, så gott hon smakade. Jag vet inte hur länge jag slickade henne, men jag började känna mig lite sliten i tungmusklerna när jag kände att hon började darra. Jag fortsatte ett tag till och hon böjde sig upp i en båge och kom i en orgasm. Jag la mig bredvid varandra i sängen och fortsatte att smeka varandra med händerna.Sonja böjde sig fram och tog min kuk i sin mun.

– Jag skulle kunna slicka den här hur länge som helst.

- Inte mig emot sa jag och såg på henne där hon bearbetade min kuk. På nolltid fick hon den färdig för aktiviteter igen. Hon kom på mig och tog ett stadigt grepp om min kuk och förde den mot sin mus.

– Det här har jag sett fram emot, sa jag åt henne medan jag kände hur min kuk sakta fick känna på Sonjas mus för första gången. – Inte lika länge som jag, sa hon och sänkte sig ner ända till botten. Hon slöt sina ögon och bet sig i underläppen. Jag kom snabbt upp i en härlig rytm och jag kunde inte motstå Sonjas bröst som gungade så härligt framför mina ögon. Jag sög på dem som en liten baby. Sonja kved och red mig. Hon hade en otrolig rytm, men det skulle jag nog också ha efter ett lika långt celibat. Jag vände Sonja på rygg och la mig ovanpå henne. Sakta körde jag in min kuk i henne. Hon blinkade till med ögat och sa:

- Kom igen Hans-Erik, ta mig…ge mig en stor orgasm.

Jag började knulla henne och snart kom jag upp i en härlig takt. Hon var otroligt vild i sängen. Hon hade rejäla motjuck och använde sina händer, läppar och ben till att smeka mig hela tiden. Jag knullade henne ett bra tag innan jag lyfte upp henne på alla fyra och ställde mig bakom henne. Jag körde sakta in min kuk i henne bakifrån. Hon gnydde, kved och sa konstiga saker. Jag knullade henne hårdare och hårdare. Jag kände hur hennes musmuskler började krama min kuk mer och mer. Hennes mus bearbetade min kuk frenetiskt. Sonja kom i en orgasm och jag kunde inte heller hålla mig. Jag drog ur min kuk och sköt min sats på hennes rygg.

– Varför tog du ur den, jag har ju spiral.

– Jag vill inte kladda ner dig för mycket, jag har ju en del till att testa.

– Va, ska jag göra mer? frågade hon mig med stora ögon.

– Klart, inte är du väl nöjd med detta? Hon kröp intill mig och jag började kyssas igen. Jag kysstes mer intensivt och passionerat än tidigare. Jag kände hennes hand på min kuk och kände även hur hon genom att använda sina naglar retade den. Snart var jag färdig för knull igen. Jag kröp in under täcket och lotsade mig fram till Sonjas härliga mus. Jag borrade in min tunga dit och lät den virvla runt villt. Hon trevade efter min kuk men jag var i fel position för att hon skulle få tag på den så jag flyttade på mig. Jag la mig på rygg och hon kom på mig så att jag hamnade i en 69:a. Jag slickade varandra som besatta. Jag vet inte vem av mig som kom först, men båda fick. Jag fortsatte våra lekar ett tag till innan jag bara la mig ner bredvid varandra och njöt av det jag hade fått uppleva. Jag småsmekte varandra ett tag till och jag njöt av att ha denna kvinna bredvid mig. Hon är som ett djur i sängen, ena stunden öm och känslig, andra vild och krävande. Jag smekte hennes ben och hon kysste mig. Jag låg där och talade om allt möjligt.

– Hjärtat, jag måste gå nu.

Orden ekade i mitt huvud. Jag klädde på mig och gick en vända ut på stan. Jag passade på att njuta av Stockholm. På kvällen checkade jag ut från hotellet och styrde min bil hemåt. Halvägs hem kom ett SMS på min mobiltelefon. ”Du, hjärtat, jag är kåt..igen…” Det var från Sonja… Hur lycklig kan en man bli?

1 kommentar:

  1. Hej Hans-Erik
    Härlig läsning på MSN intensivt och passionerat. genom att chatta en stund
    all surfade och träffas m,mm lyckliga stunden
    för dom båda.

    SvaraRadera