onsdag 7 januari 2009

Parrelation




Min fru Christina och jag är ett 50 plus par inne i en andra romans. Sedan barnen flugit ut så parkerar jag och Christina husvagnen på en camping, där vi kan koppla av och njuta av solen på sommaren. På kvällen brukar klä av oss nakna vi solnedgången har det skönt med smek för att sen gå till sängs och älska. Denna kväll satt vi inne i vagnen och drack vin och såg på tv nakna. Jag satt bakom frugan och smekte först hennes bröst medan hon satt och runkade min kuk så där lagom sakta. Så började jag att smeka känna på hennes krulliga fitthår. Jag lät fingret glida över springan och kände hur hon började njuta och sákta fukta sig och öppna sig. Hon lade upp ena benet på bordet så att jag skulle komma åt riktigt bra, och hon blev riktigt våt och öppen. Jag kände att jag ville smeka henne till en orgasm, då dörren öppnas av en bekant. Det var Carl som tillsammans med sin fru Anki har sin vagn på campingen också


- Oj stör jag säger han.
Jag tar bort handen från frugans fitta, för att hon ska kunna ta ner benet och sätta sig upp.


- Nej inte alls, kom in du säger hon och sitter kvar så att han kan se hennes ansade fitta. Du kommer precis i rätt ögonblick, Hans-Erik har smekt mig så nu är jag riktigt kåt. Du kanske vill komma och fortsätta med att slicka mig?. Undrar hur din tunga känns?.
Jag hajar till först att hon sitter kvar och oblygt visar sig nahen för honom och sen att hon ber honom slicka henne. Men hon håller fortfarande om min kuk och runkar den samtidigt sakta. Carl accepterar hennes invit kommer in och sätter sig ned framför henne och börjar slicka henne. Hon börjar snart stöna och kommer rätt snart i en orgasm, och ber Carl:
-Kom knulla mig med din sköna kuk .




Vi har badat bastu tillsammans med honom och Anki, så jag har sett hans kuk och den är lika stor slak som min är med stånd. Christina reser sig och vänder sig om med baken mot Carl som den naturigaste sak i värden och börjar suga på min kuk. Hon suger in den nästan helt och runkar den samtidigt. Carl som har shorts på sig, är snabbt naken och ställer sig bakom henne och jag ser hur han för sin kuk mot henne och hon stönar när han tränger in i henne.
-Ohhh äntligen får jag den i mig igen ohhhh knulla min fitta Carl, så ja, gud vad skönt knulla sakta så långa drag ohhhh ,så börjar hon att suga min kuk intensivare så börjar hon skaka och kommer i en ny orgasm, samtidigt som jag kommer och hon sväljer hela satsen.



Min fru manar oss till sängen och för att ligga där tillsammans. Då Carl och jag är i ryggläge börjar hon att suga och runka min och Carls kukar så de blir strama igen. Då jag har ett rejält stånd sätter hon sig över mig och ber mig slicka hennes fitta och säger åt Carl att knulla henne samtidigt. Hon säger att det är en dröm hon har att få bli knullad samtidigt som slickad av två män.

Jag märker då när jag börjar slicka henne att Carl har kommit i hennes fitta, då jag känner smaken av hans sats. Christina frågar skälmskt
- Är det är skönt att slicka min ny knullade fitta?. Jag kan bara mumla tillbaka för hon sitter på mitt ansikte och hela munnen och näsan är täkt av hennes fitta och hennes buske.
Så höjer hon sig lite och Carl kommer med sin kuk och jag ser hur han tränger in i henne igen .Hon gungar lite sakta och ropar rakt ut när hon får sin tredje orgasm för kvällen.

Vi vilar sen en stund medan vi nakna dricker ett glas vin. Carl berättar att hans fru jobbar över men skulle snart komma så han var tvungen att gå till deras vagn, och ordna nåt att äta när hon kommer. När Carl gått så frågar jag frugan hur hon kunde göra så utan vidare,
- Har ni knullat förut eftersom du sa att hans tunga och kuk var så sköna?


Då berättade hon rodnande att det var under försommaren då jag gjort sista arbetsveckan i stan. Samtidigt hade Carl varit på campingen och ordnat en del på campingen medan då hans fru fortfarande jobbade. Carl och Christina hade legat och solat vid husvagnarna, då hon hade bett honom att smörja in henne med sololja. Det ena hade gett det andra och hon hade blivit så kåt av solen och hans händer när han smorde henne. Det hade Carl naturligtvis märkt så han hade fört in sin hand under hennes bikinitrosa och kände hur våt hon var. Och hon hade sett hans kuk resa sig i hans byxor. Christina hade sedan stoppat in sin hand i hans badbyxor, för hon hade sett han kuk många gånger slak, och nu ville hon känna och se den när det stod. Så hade de gått in i husvagnen. Hon hade lagt sig på sängen och han hade trängt in i henne direkt till utlösning och samtidig orgasm när han kom i henne. Sen hade de knullat en gång till den dagen och hon hade varit glad att jag inte ville knulla på kvällen för hon var ganska öm i fittan då jag hade kommit senare på kvällen.



Så det var början på parrelationen.

1 kommentar:

  1. Vad skönt och läsa dina Texter
    renrakat lent och skönt
    kram

    SvaraRadera