onsdag 2 december 2009

Älskog

Sonja vaknade tidigt sensommar söndagen. Hon gick upp, duschade och åt frukost. Hon tittade på termometern och konstaterade att det var redan 24 grader varmt. Hon bestämde sig för att packa en picknick korg och cykla iväg till stranden med en väl kyld flaska med vitt vin, korkskruv, ett glas, en bok, en stor filt, bad handduk och sin nya svarta bikini. Hon fick en ingivelse och packade även ned sin svarta, stora dildo och en tub med glidmedel om hon skulle hitta en undanskymd plats där hon kunde njuta i fred.


Sonja hade klätt sig i en vit, tunn klänning i bomull utan behå och trosor. På fötterna hade hon ett par flip-flops. Med korgen bak på cykeln trampade hon iväg. Fittan gneds mot klänningen och den mjuka sadeln och hon kände hur hon svullnade upp och blev kåt. Hon bestämde sig för att svänga av innan stranden och istället söka upp en glänta i skogen, där hon skulle kunna ligga ensam i solen och en stund.


Hon ställde cykeln vid sidan av vägen och promenerade in en bit i lövskogen. Hon fann ganska snart en undanskymd, men ändå solbelyst glänta. Hon lade ut filten på marken och bredde ut bad handduken ovanpå filten. Hon sparkade av sig sina flip-flops och satte sig på handduken. Drog klänningen över huvudet och var som Gud skapat henne Hon tittade ned på sina bröst. Vårtorna var redan styva och en svett droppe rann mellan hennes bröst. Hon lät höger handen glida ned över ena bröstet, ned mot det ansade blygdberget. Hon kände hur hon redan var våt och rejält svullen. Hon lade sig på rygg och fortsatte att massera venusberget en stund. Hon kände hur det pirrade i fittan. Hon hade inte långt kvar nu kände hon, men ville inte komma redan.

Hon satte sig upp och öppnade vinflaskan. Hon hällde upp ett glas och satt och sippade på vinet. Hon njöt i solen. Hon kände hur varm hon blev och vinet gjorde henne lite berusad och kåtare. Hon gned sig sakta i skrevet och kände hur det rann till ytterligare. Hon plockade fram sin dildo och glidmedelstuben ur korgen. Hon sög lite på dildon och vätte den med sin saliv. Hon särade på sina blygdläppar och förde långsamt dildon in i sin svullna fitta. Det kändes skönt men hon ville att det skulle vara ännu glattare. Hon tog tuben med glidmedel och satte den mot fittan och tryckte till. Hon kände hur tuben sprutade in halva sitt innehåll i fittan. Hon stönade högt. Det kändes som en utöösning från en hård kuk.
Hon förde in dildon igen och satte på vibrationerna på lägsta nivån. Det brummade lågt och dovt ur hennes fitta. Hon förde dildon ut och in och kände hur fittsaft och glidmedel rann ur henne och ned i stjärtskåran. Hon förde dildon in och ut i snabbare takt och kände att hon var på väg. Hon masserade sin anusrosett med vänstra handen och för in pekfingret. Då känner hon hur hon ryser ända från tårna upp till fittan och kommer i en jätteorgasm. Hon krystar ut dildon, det forsar ur hennes fitta Hon blundar, njuter och slappnar av fullständigt, viss om att hon är helt ensam i gläntan.



Hon slumrar till och hör fåglarnas kvitter långt borta. Vinden susar lätt i björkarna, långt ovanför hennes varma, undanskymda plats. Hon vaknar till plötsligt av att någonting vått träffar hennes kind, sedan ytterligare droppar över hennes hår och bröst. Hon sätter sig häftigt upp och och tittar. För en hundradels sekund så trodde hon att det börjat regna.

- Oj, förlåååt....ahhhhh...gud så skönt....förlåt.
- Vafan är du inte klok?
- Neeejjj...aghh det är jag inte.

Hon ser att en man som känner, Hans-Erik står helt naken på knä vid hennes sida och tittar ned på henne samtidigt som han långsamt runkar kuken. Det hänger en sista sperma drobbe från hans ollon. Hon känner Hans-Erik relativt väl och de har ett slags förhållande genom nätet. De har haft sex med varandra tidigare, men inget fast förhållande eller så.

- Hur tänker du egentligen, frågade hon.
- Inte alls. Jag var på väg till stranden och såg din cykel . Såg dig sedan ligga och onanera. Då klädde jag av mig och gjorde samma sak, satt bakom busken därborta och runkade. När du somnat smög jag närmare och njöt av synen där du låg, naken, fin och tillfredsställd.- Det var inte meningen att jag skulle spruta på dig som jag gjorde, men kuken formligen exploderade när jag kom tätt intill dig. Förlåt.
- Du är ju inte klok!
- Nej, jag vet. Förlåt. Men du är såå läcker så jag kunde inte låta bli. Dessutom tänkte jag på att vi känner varandra sedan tidigare så det var nog därför jag vågade mig fram.
- Det här är ju helt galet. Men jag gillar dig. Och din kuk, det vet du sedan tidigare. Sätt dig ner här på filten, vill du ha ett glas vin?

- Ja varför inte. Jag hade egentligen tänkt att åka ned till stranden och svalka av mig efter det här men det är klart att jag kan ta ett glas vin först.

- Ja, jag vill också svalka av mig, men inte nödvändigtvis just nu. Sonja hällde upp ett glas vin och räckte till mig. Hon sneglade på mig.
Han är verkligen riktigt fin tänkte hon. Och med en fantastiskt skön kuk. Sonja fyllde på sitt glas och de skålade.
Jag sneglade på Sonja och såg hur svetten rann ned mellan hennes bröst, blandat med hans sperma. Jag skämdes lite

- Oj. Jag måste städa upp efter mig, sa Hans-Erik.

Sonja tittade ned över sina bröst och smekte sig själv över kinden frånvarande.

- Jaaa, det måste du. Det minsta jag kan begära är väl att du slickar min kropp ren från din sperma, eller hur?

- Jaaa, jag antar det, sa Hans-Erik.Han böjde sig fram och slickade hennes kind, sedan över hennes hår och ned över brösten. Han lapade i sig hennes svett och sin egen sperma.

- Gillar du att slicka i dig din egen sperma?
- mm det är gott med din doft.

- Hur skall du få kuken ren då hade du tänkt?
- Bada, men du kanske har någon bättre idé?

- Ja, jag tror faktiskt att jag kan lösa det, sa Sonja och log. Sonja böjde sig fram över mig. Utan att ta tag i kuken lät hon sina läppar slutas kring min lem. Hon sög mjukt på den, släppte ut den ur munnen och slickade i sig sperman som runnit längs skaftet. Jag kände hur kuken styvnade i hennes mun.
- Åååååhhhhh.....vad skönt.

- Mmmmmmhmmmm, var det enda som kom över Sonjas läppar.Hon släppte kuken med munnen och runkade mig hårt. Nu hade jag ett rejält stånd igen. Hon släppte kuken och lade sig på rygg på filten.

- Nu är det din tur, slicka min fitta ordentligt så jag kommer igen, då får du kanske sticka in kuken i min fitta , sa Sonja och blinkade till mig.
- Jag gillar när du snackar så där, jag ska göra mitt bästa.
Jag ställde sig på knä och tryckte sin mun mot hennes fitta omedelbart. Jag lät tungan svepa över hennes fitta, uppifrån och ned. Lät tungan tränga in i hennes fitta och svepa upp mot hennes clitoris. Sonja stönade högt. Hon var rejält kladdig. Dels av sina egna safter, svett och glidmedel. Jag tog tummen och masserade hennes clitoris och lät tungan vandra nedåt mot mellan gården mot hennes anus. Han lät tungan rotera och masserade clitoris hårdare.
- Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.........åååååååååhhhhhhhhhh...jaaa......jag kommer.Hon spände sin kropp i en båge för att sedan trycka sin rumpa mot hans ansikte. - Sååå skönt när du slickar fitta, det fick mig att komma direkt.
- Mmmm....det är riktigt härligt.
- Kom, kom, ta mig nu.Hon vände sig snabbt om och ställde sig på alla fyra och svankade. Hon vickade på rumpan och tittade mot honom över axeln.
- Kom in i mig nu. Kör in din kuk i mig på en gång.


- Jaaa, jag kommer in nu. Jag drog kuken upp och ned i hennes stjärtskåra och gned över hennes fitta. Kuken halkade in i fittan utan problem och såg ned på sin kuk och såg hur det sipprade glidmedel ur henne Jag tryckte sig närmare mot henne, hon slappnade av och snoppen gled in. Jag tog tag om hennes bröst och gungade fram och tillbaka. Kände att jag var på väg att komma igen..Kännde den sköna känslan hur pungen drog ihop sig och han tömde sig i henne i sprut efter sprut.Och vi föll ihop på filten. Det rann sperma ur hennes fitta. Jag kände att jag skulle kunna bli hård igen snart.


- Vill du åka ned till stranden och bada nu?
- Ja, det kan vi göra. Sedan vill jag nog hänga med dig hem om jag får, jag känner att jag har inte fått riktigt nog av dig idag.
-Förstår det hi hi Bättre än att runka väl?
- Precis! Och bättre än dildo?
-Äkta vara hi hi

1 kommentar: