onsdag 9 december 2009

Fotografering






Sonja njuter av sin nakenhet. Hon svankar, putar med stjärten, lägger armarna över bålen så att brösten skjuts uppåt och ser större ut. Klick. Klick. Klick. Jag ler uppmuntrande, justerar skärpan, knäpper igen.Klick. Klick.





- På alla fyra nu, gumman. Du är sjukt sexig.




Sonja ställer sig på händer och knän med rumpan i vädret och riktar sin allra villigaste "kom och ta mig"-blick mot kameralinsen. Hon vet att hon ser bra ut och hon gillar känslan det ger henne. Hon vet att alla män som kommer att se bilderna i Slitz specialnummer ”Mogna kvinnor”, vill ha henne. Sonja ser den putande bulan i mina jeans och vet att hon gör ett bra jobb. Jag vill också ha henne. Men jag måste agera som proffs nu. Jag har ju plåtat nakna kvinnor förut , men nu har jag stånd i alla fall.Klick. Klick. Klick.Sonja rullar över på rygg, låter huvudet hänga över sängkanten, lyfter benen mot taket..




Hon har aldrig poserat förut men fallit för frestelsen att vara med i Slitz. Hon har nog fantiserat då hon var 20 att bli utvikningtjej på Fibban eller Lektyr. Men den här gången är det på riktigt. Bara bilderna blir för utmanade bara, Vad skall syrran säga? Och grannarna? De får snacka. Det är spännande Klick.Sonja låter händerna glida över brösten, över magen, ner mellan benen till den lilla tofsen av hår som hon ansade noggrant i badet i morse. Hon känner sin egen värme. Hon känner ett dovt pirr i maggropen, i underlivet, inte direkt kåthet men det är en form av upphetsning. Hon kupar händerna över sitt sköte. Slutaren i min kamera rasslar till, gång på gång.Klick. Klick. Klick. Klick.





Diskret låter Sonja ett finger glida längs skåran mellan blygdläpparna. Jag plåtar från en annan vinkel, det kommer inte att synas på fotografierna. Jag vill inte att någon annan man skall få se. Ingen kommer att veta, bara Sonja och jag
- Tusan vad det här blir bra. Tack! Ska vi ta ett break?
- Det är lugnt för min del, vi kan fortsätta om du vill, säger Sonja.
- Nej, det blir bra med en paus nu, jag behöver ändå ändra ljussättningen lite. Sonja reser sig ur sängen och tar emot en morgonrock i tjock vit frotté från Lena som,som är vår sminkös. Hon är Sonjas väninna och är damfrisörska. Det var jag som övertalade Sonja att Lena skulle hjälpa till med make.up och hår.
- Vad duktig du är Sonja!, berömmer Lena. Undrar om jag också duger till modell?
- -Så klart. Du är ju vältränad och snygg. Men får du för Niklas då, retas Sonja.
- Jag gör väl som jag vill! Nikla kan väl inte bestämma allt. Han kanske behöver fatta att han har en fin fru hi hi

Sonja fångar en glimt av sig själv i spegeln på motsatta väggen när hon sveper rocken om sin nakna kropp: en nätt tjej med blå ögon, fina välformade naturliga bröst och smal midja och halvlångt mörkt hår. En blivande omslagsmodell, tänker hon nöjt. Hon tar en klunk vatten ur en flaska och sätter sig i en stol och låter Lena justera någon liten skavank i sminket med brunkräm och puder.



- Ska vi köra igen? Jag tänkte om vi tar några bilder mot fönsterväggen, det blir jävligt tjusig bakgrund. Sonjas lägenhet har en strålande utsikt och solen skiner och gnistrar i skogen utanför. Sonja reser sig och låter Lena ta hand om morgonrocken.

- Ställ dig vid fönstret där och titta ut. Luta dig framåt. Så där ja. Kan du vinkla rumpan lite mer hitåt? Nej, ihop med benen, med lite mer hitåt. Såja, tack.Sonja lyder mina instruktioner.
- Kanske lite styvare vårtor tycker jag. Det är för varmt här. Lena, spruta lite kallt vattnet på Sonjas bröst.
- Iiihh, Usch, Sonja ojar sig då Lena sprayar, Hon trycker fram bysten mellan armarna, nyper lite i bröstvårtorna för att de ska se lite piggare ut.Klick. Klick.
- - Jag går och fixar kaffe säger Lena och går ut
-

Sonja står, sitter, ligger i olika poser. Till sist ligger Sonja på rygg på golvet. Jag står över henne, en fot på vardera sidan om hennes nakna kropp, och knäpper bilder ovanifrån. Sonja trycker ihop brösten och använder porrblicken. Hon är akut medveten om den påtagliga utbuktningen i mitt jeansskrev, den får pirret i henne att växa. Jag sänker kameran.
- Du är helt suverän, Sonja. Tack. Jag är nöjd nu.

Nej, det är du inte, tänker Sonja. Du vill ha mycket mer än bara bilder. Sonja reser sig upp, lägger armarna om mig och ger mig en kram. Jag lägger armen om Sonjas nakna midja, ge hennes en lätt kyss på kinden.
- Du är så bra att jobba med, Sonja

Sonja ler men håller kvar sin arm runt min nacke. Mjukt låter hon den andra handen söka sig ner till mitt skrev, och kramar den svällande bulan. Hon känner hur hård jag är under det grova jeanstyget, Jag känner hur hela min kropp stelnar till vid hennes beröring.

Sonja känner inte riktigt igen sig själv - det här är inte likt henne, hon brukar aldrig vara så framfusig, men den där nästan-upphetsningen har utan att hon själv riktigt märkt det övergått i fullskalig kåthet. Kanske är det nakenheten, de sexiga poserna, Hans-Eriks blickar, kanske lite grann förväntan inför tidningsbilderna Men hon känner att hon är fuktig nu, bröstvårtorna pigga och styva på alldeles egen hand.

- Bilderna kommer att bli suveräna, det vet jag, mumlar Sonja i mitt öra. Jag kan väl få tacka dig ordentligt...
- Alltså, är du säker..., säger jag när Sonja mjukt glider ner på knä framför mig
- Du behöver inte




Jag hejdar mig och Sonja vet att "Du behöver inte" i själva verket betyder "Ja tack, fortsätt gärna", och Sonja är redan där: hon har knäppt upp knappen och dragit ner dragkedjan i mina jeans och stuckit in handen medan jag fortfarande spelar motvillig. Nu lirkar hon ut min hårda lem ur kalsongerna och drar fram den i dagsljuset och jag sätter ner kameran i fönstersmygen samtidigt som Sonjas tungspets mjukt börjar smeka mitt ollon. Min kuk har växt fyllig i Sonjas hand och hon griper girigt om det varma skaftet och låter läpparna glida isär över kukhuvudet. Jag ger ifrån mig en liten suck och när smaken av manskön fyller Sonjas mun när hon börjar suga mig med mjuka små huvudrörelser. Jag lutar sig först mot väggen och sätter mig ner på sängkanten, och drar snabbt av mig byxorna, och snabbt är Sonja på plats igen mellan mina särade ben och tar mig djupt i munnen medan hon kupar handen kring min pung.






Sonja känner att jag drar min hand i hennes hår, hon hör min tunga andhämtning, och hon känner den sugande kittlingen mellan sina egna lår. Hon smyger ner en hand och smeker sig själv, fingrarna bli våta av hennes egna safter, hon gnider rytmiskt och hör sitt eget vällustiga lilla gnyende som om det kom från någon annan. Jag drar min t-shirt över huvudet och med ett kort





-Kom!"drar jag Sonja upp från golvet och ner i sängen.Vi famnar om varandra, två varma nakna kroppar, och möts i hungriga kyssar. Jag vänder Sonja på rygg, föser ivrigt isär hennes lår och tränger utan preludier in i henne i en enda lång, djup stöt. Sonja stönar och kastar huvudet bakåt när min stake fyller hennes varma, trånga fitta. Äntligen! Hon inser att hela fotosessionen varit ett enda långt förspel, en förförelse genom kameralinsen, och nu får hon sin belöning.

Mina händer griper tag om hennes handleder, fångar hennes armar i ett fast grepp ovanför hennes huvud medan han stöter tungt och rytmiskt in i henne. Sonja slår benen om mina höfter, manar på mig, tar emot mig djupt, gnäller och gnyr när njutningen bara växer. Jag stannar upp, ollonet precis i hennes öppning, jag kysser henne och låter samtidigt min kuk glida in långsamt, långsamt hela vägen till roten och Sonja snyftar till när jag fyller henner, det går för henne och orgasmen skickar ljuvliga kramper genom hela hennes kropp.Sonja har knappt hämtat andan förrän jag vänt henne på mage och föst in en tjock kunde under hennes höfter. Hon ligger så med stjärten i vädret och benen särade, öppen för mig, och jag kommer in i henne bakifrån, stöder sig på raka armar och börjar knulla henne hårt och hetsigt, kraftfulla stötar känns genom hela kroppen, hon flämtar och knyter nävarna i lakanet. Jag lägger ena handen på hennes rygg, mellan skulderbladen, och pressar ner henne i madrassen medan jag dunkar in min kuk i hennes blöta fitta – hon flåsar tungt, hon biter i kudden när plötsligt, oväntat, en andra orgasm exploderar i henne.Jag drar mig ur henne, Sonja vänder sig andfådd på rygg och med ens är jag över henne, står på knä över henne, mitt kön bara ett par decimeter ovanför hennes ansikte –

Sonja ser hur min pung dragit ihop sig till en tajt boll och min svällande hårda kuk blänker av hennes fukt. Jag sänker mig över henne och mitt ollon snuddar vid hennes läppar, hon gapar och tar emot honom, känner sin egen smak blandas med smaken av min, låter mig pressa in kuken djupt, suger mig villigt. Jag börjar andas med allt kortare stötar och utan förvarning väller en våg av varm sperma ut i hennes mun. Jag stönar ljudligt, griper tag i Sonjas hår, sprutar gång på gång på gång och Sonja kippar efter andan och sväljer den bittersalta vätskan så gott hon kan. Tömd och matt drar jag mig tillbaka och rester av hans säd droppar på hennes överläpp och kind. Lutar mig bakåt, stödd på armarna, fortfarande grensle över hennes bröst, och hans fortfarande tjocka lem vilar mot hennes haka.











Vi hör våra hjärtslag och flämtande andhämtning och det tysta mekaniska rasslet från slutaren i min kamera som fångar ännu en bild


- Min kamera? Vrider vrider på huvudena och får syn på Lena som står i dörröppningen in till det andra rummet



- Lena!!! Vi har på något vis helt lyckats glömma Lenas närvaro - visst är hon tystlåten och försiktig men ändå, hur kunde glömma Lena? Lena sänker kameran och ler mot oss med en glimt i ögonen som Sonja inte alls är säker på att hon tycker om.




- Tack för showen, Sonja, säger Lena.


- Har du...har du plåtat...alltihopa? frågar Sonja hjälplöst



- Alltihopa, ler Lena. Varenda stöt, varenda svald droppe. Du skulle verkligen kunna göra karriär som porrmodell, tjejen. Du också Hans-Erik, men du har ju gjort sånt förrut



- Jag förstår inte...har kunde du komma på det?


-Tog tillfället i flykten, säger Lena, jag tyckte ni var så bra.
- Men tänk om nån får se dom då?
- Det är lugnt, Sonja. De här bilderna kommer att vara i tryggt förvar. Ingen annan än du och Hans-Erik kommer att få se dem. Om ni inte vill ha bildvisning för Niklas och mig
- Ohh , nej Vad pinsamt!
- Men Niklas kanske behöver lite inspiration. Så får du plåta Niklas och mig. Så måste du göra sminkningen
- Nakna? Då ni knullar? Hi hi Skall bli kul. Hans-Erik du får hjälpa mig.
- Så klart





1 kommentar:

  1. Hans-Erik bra inspiration. med kameran du får till en bra novell kram S-B

    SvaraRadera