måndag 27 oktober 2008

Hettande kyla



Du pressar dig brun i den stekande sommarvärmen. Utsträckta armar, nedkavlade bikinitrosor och nedhasade bh-band för maximal exponering av huden av läkande brännande strålar.

Du ler oförberedd bakom solglasögon medan jag börjar min erövring. Jag binder fast din ena handled i stolsbenet med min t-shirt. Föser av din uppknäppta bh som förvandlas till ditt andra handfängsel. Drar sakta av dig din sista bikinidelen som bevisar solens makt kontrasterade mot blygseln bleka linjer. Den dubbla känslan av utlämnad och uppvaktad smyger sig på dig.

Du ryser till, då du hör klirrande från skålen. Du rycker till när isbiten kall och våt läggs mellan dina bröst. Det våta kalla börjar sakta glida cirklande över bröstvårtorna, som naturligt styvnar av kylan. Det kalla mot huden gör nästan ont på dig, men sänder samtidigt rysningar hela vägen ner till din grotta. Isbiten och min tunga ömsom kyler och ömsom värmer den hårda fasta vårtan.

Du vrider på dig frustrerad och nöjd i din hjälplöshet. Isbiten glider sakta ner över din mage. Du vrider dig lite men blir nedtryckt av min hand med uppmaning om att ligga stilla. Du lyder och njuter. Min varma tunga följer den kalla isbitens spår ner över magen. Jag lämnar din mage för ett par ögonblick, medan jag preparerar nästa retning från ishinken.Den nya kalla isbiten fångas i naveln, cirklar sakta runt, påtvingad av min tunga samtidigt som min hand särar dina lemmar. Iskuben lämnar den djupa grottan och du förstår vart den är på väg. Det gör dig spänd och förväntasfylld och du vrider dig i en lätt skräckblandad upphetsning.

Du spänner din kropp som i en båge när isbiten når toppen av springan och sakta glider neråt. Den sköna smärtan av kyla kommer då kondenserade kylan når din knopp. Din grotta värmer kuben till kallt vatten, samtidigt som du hör ett nytt kirrande från ishinken gör att du förstår vad som ännu att ännu en gång kommer drabba dig och nu i ditt varmaste. Då isbiten mjukt läggs på springan kommer svarar du med ditt välljud och drar ena benet lite åt sidan för att öppna grottan för den kalla sensationen. Den nya kylan som är större och kallare än de första glider sakta fram och tillbaka i grottan. Barmhärtigt nog låter jag hela tiden min tunga vandra samma väg för att lindra din pina.

Du vrider dig i fängsel medan isbiten glider omkring i din grotta samtidigt som rysningarna, ökande pulsslag och musklerna vällustgt kramar isbiten till klart vatten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar