onsdag 29 oktober 2008

Söndagsmorgon


Morgonsolens strålar letar sig in mellan persiennspringorna och landar på dig, min älskogsblomma.Du ligger utan täcke helt naken.Strålarna retar dina slutna ögon, min blick vandrar vidare från ditt sovande anlete med sköna röda läppar, till dina bröst som guppar lätt vid din utandning.



Din kropp drar till sig de värmande strålarna och mina blickar jag väcker dig med en kyss. Uppvaknanadets första ögonblick får dina bröst att röra sig likt havets vågor.Du är så vacker!Min tunga lämnar ett fuktigt spår under sin resa ner mot dina saltstänkta skäroch din bröstvårta glider in i min mun och växer långsamt mot min tunga.Jag utforskar den röda knoppen med sugande och virvlande rörelser.Du stönar tyst.Dina andetag blir snabbare och snabbare, min tunga leker vidare på den knottriga gården vid din styva knopp.kysser kullar på sidorna, nedåt och djupt in i min mun. Lotionsmaken fyller mig.



Min mun släpper ditt bröst. Långsamt låter jag mina läppar landa på omsorgsfullt utvalda platser av dig. Naveln är en brunn på det vita fältet som avslutas med den hemliga skogen. En puss på brunnen och en till på busken vid grottan. Ditt mjuka krulliga kortklippta pubishår kittlar och smeker min näsa och mina läpparoch jag känner doften av kvinnlig åtrå fylla mina näsborrar. Med ett djupt andetag fyller jag mina lungor med din upphetsning. Tungan glider in i dig och dina mjuka väggar omgärdar mig.Du pulserar och kramar.



Du vrider dig av värmande solstrålar medan mina läppar omsluter din hårda knopp. Din smak fyller min mun och din kittlare svävar mellan tunga och läppar.och med små sugande rörelser låter jag dig vandra in och ut ur min mun. Du pressar dig hårt och min tunga besvarar kraftfullt och hastigt din våta hetta. Den kastar sig runt i havet av lust. Dina safter tränger ut och lämnar våta märken på lakanet..Jag smakar, dricker, njuter av ditt vin. Du andas tungt ut din lust. Du pulserar och skälver häftigt och vrider dig som om du försöker komma bort från min ivriga mun Jag klamrar mig fast vid dig i denna häftiga dans och fortsätter att njuta av dig. En plötslig hetta slår emot min tunga och ansikte..du skakar.. spänner dig och blir sedan helt lugn som efter en storm.


Mina läppar omfamnar dina fuktiga kronblad och säger farväl med en djup kyss. Solen värmer allt intensivare genom persiennen.



3 kommentarer:

  1. skön novell du har fått i hop, kul att läsa, vacker bild med slingande ben jag kommer in och läser mera romaner sexnovell.

    SvaraRadera
  2. Det är med stor glädje som jag slickar fittan!
    Ha det

    SvaraRadera
  3. Sonja, Tack för beröm. Skall skriva mer.

    Busig: Tycker också om att slicka fitta!

    SvaraRadera