tisdag 7 april 2009

Hotellträff

Sonja och pratar med varandra nästan dagligen, men det är sällan vi träffas. Detta låter kanske väldigt tråkigt, men vi bor långt ifrån varandra men då vi väl träffas får man ta igen det som varit sedan sist.Sonja skulle komma till Stockholm för en hotellkonferens och jag bestämde mig för att passa på att åka upp och hälsa på henne lite som en överraskning. Att träffas lite oväntat och gå ut och äta middag skulle bli en perfekt dejt.
Jag hade bokat rum på ett hotell i närheten av Centralen, och efter ha checkat in skickade jag ett sms och frågade vad hon gjorde. Mobilen pep till med ett svar nästan direkt där hon skrev att hon var på stan och shoppade. Jag knappade snabbt ihop ett svar och undrade om hon kanske ville ta en paus i shoppingen och vila fötterna på hotellets relax avdelning. Det tog inte många minuter innan Sonja ringde upp och frågade om jag verkligen var där och inte bara skojade. Hon ansträngde sig för att låta normal, men det hjälpte inte rösten lät ändå uppspelt. Vi bestämde att hon skulle komma till hotellet någon timme senare när hon shoppat klart och jag passade på att gå ut och äta lunch medan jag väntade.


Efter en timme ringde telefon. Det var naturligtvis Sonja,
- Nu är jag är i receptionen. Kommer du ner?
- Så klart. Kommer direkt
Nere i receptionen satt Sonja en tunn sommarklänning, ett par stora solglasögon och det rödfärgade håret var utsläppt.Shoppingenfynden fanns i alla kassarna som stod på golvet och hon tittade lite blygt på mig.

- Jag kan inte fatta att du är här, bara så där och utan att säga till i förväg

- Tänkte att jag ville överraska dig. Ska du bara stå där eller får jag ingen kram?svarade jag och knappt hade jag avslutat meningen förrän hon kastade sig om halsen på mig. Vi satte oss ned i den lilla soffgruppen och Sonja satte sig sexigt och särande på benen och avslöjade. Hon hade inga trosor på sig.
- Jag har längtat så
- Det har jag också. Du är vackarare än någonsin


Vi gick upp till mitt rum var efter att vi bestämt oss snart för att gå till relaxavdelningen istället. Sonja plockade med sig en av sina påsar och jag frågade vad hon skulle med den till och fick till svar att hon akut shoppat en baddräkt efter mitt sms

- Man kan ju inte sitta naken i relaxen.


Det argumentet kunde jag ju inte säga emot, jag hade ju badshorts med mig.På vägen till relaxen gick vi förbi hotellbaren och jag köpte några cider som vi tog med oss. Efter ha bytt om gick vi in i relaxavdelningen, där fanns bubbelpool, lite sköna stolar och en bastu. Vi var ensamma där och gled ner i bubbelpoolen. Sonjas nya baddräkt satt perfekt och främhävde nästan mer än vad den dolde. Det varma vattnet och massagen från bubblorna var skönt och vi drack ur ciderflaskorna och pratade. Vi var helt avslappnade och pratet blev mer och mer flörtigt. Det i kombination med värme och lite alkohol gjorde att ingen av oss drog sig undan när våra kroppar rörde vi varandra. Några äldre herrar som verkade vara i stan på tjänsteresa kom in i rummet och vi skärpte till oss när de också satte sig i bubbelpoolen.


Nog för att det är skönt att bubbla, men vi hade suttit där länge och det blev lite väl trångt så vi gick och duschade av oss innan vi gick in i bastun. Badkläderna hade vi lämnat i omklädningsrummen och satt nu bara med vars en badrock runt kroppen. Hennes långa blöta hår låg över ena axeln och hennes kropp glänste av svett. Att se henne sådär framför mig gjorde mig upphetsad och när jag tittade in i hennes ögon såg jag hennes blick utstrålade precis samma tankar om mig. Hon satt på en lav ovanför mig med korsade ben och hon såg när hon såg att jag lät min blick gå från topp till tå på henna lyfte hon isär benen. Inte så mycket så det blev fri insyn, utan bara lite grann så att jag kunde ana vad som doldes


- Jag vet nog vad du tänker på, sa hon med ett menande leende. Jag kände hur jag skämdes för mina tankar och hade det inte varit för att bastun gjort mig röd och svettig så hade det synts lång väg.
- Jo men vad skall jag göra?, ick bara ut ett hummande till svar och hon skrattade åt mig.
- Det är lugnt, jag tänker på precis samma sak Hon reste sig upp ställde sig brevid mig, la ena handen mot mitt bröst, lutade sig fram och viskade i mitt öra:
- Nu har vi suttit här länge och jag är riktigt kåt. Kom så går vi. Sonja försvann ut mot damernas omklädningsrum och jag tog ett par andetag för att samla mig innan jag gick och till herrarnas. Alla tankar på att det jag tänkt på, det jag precis känt var fel med tanke på våra respektive var bortblåsta. Vi visste båda vad vi ville och det var här och nu som gällde.



Efter en snabbdusch var vi tillbaka i mitt rum. Vi hade tassat tillbaka invirade i badrockarna, det var ju bara en våning upp och det vi hade i tankarna skulle knappast kräva några kläder.


Jag stängde dörren bakom oss jag tryckte upp Sonja mot väggen och våra tungor möttes i en passionerad kyss. Badrocken lossar jag och den faller till golvet och det enda som skiljer våra kroppar är Sonjas stora badrock. Min kuk är stenhård och letar sig in i glipan på framsidan och rör vid hennes lår. Sonja knuffar mig bakåt mot den andra väggen i hallen sjunker ner på knä framför mig. Ena handen stryker mig över magen och den andra rör sig retsamt runt min mandom, utan att riktigt röra. Hon lutar sig fram och pussar på ollonet innan hon tar ett rejält tag med handen och runkar med fasta drag. Sonjas läppar omsluter mig och jag blundar och njuter fullt av hennes behandling. Händer, tunga, läppar och saliv blandas om vartannat och känslan är helt fantastisk. Hon suger djupt och försöker få in hela i munnen, men det går inte riktigt.



När hon släpper taget för att hämta andan drar jag mig loss och går och lägger mig på sängen. Sonja kommer efter och sätter sig mellan mina ben för att fortsätta det hon påbörjat, men jag säger till henne lägga sig brevid mig så vi hamnar i en 69:a på sidan. Det är en favoritställning, så att jag vill komma åt henne samtidigt. Jag smeker hennes blöta fitta och mitt finger glider lätt in mellan de hala blygdläpparna. Samtidigt börjar Sonja suga mig igen och jag lutar mig fram och låter min tunga stryka längs med hennes skåra. Den nya ställningen gör att hon kommer åt från en helt annan vinkel och innan jag vet ordet av så har hon lyckats få in hela min kuk i munnen och suger hårt och låter tungan jobba samtidigt. Jag känner att hennes behandling håller på att få mig att komma så jag vrider mig runt så jag ligger mellan hennes lår och slicker hennes fitta. Omväxlande låter jag tunga och fingrar glida över hennes klitoris. Sonja stönar och pressar ner mitt ansikte mot sig. Jag för in två fingrar i henne och drar dem sakta in och ut samtidigt som jag slickar. Sakta ökar jag takten med fingrarna och jag känner hur hennes fitta drar ihop sig runt dem. Ju mer jag känner hur hon drar ihop sig och jag mer försöker jag sära på fingrarna och det tillsammans med slickningarna dröjer det inte länge innan hon hennes kropp skakar av en orgasm och hennes fitta krampar om mig.



Jag kryper upp brevid och hon trycker ner mig på rygg och lägger sig ovanpå och kysser mig. Men hårda kuk ligger mot hennes fuktiga fitta och hon gnider med sina höfter mot mig. På något sätt lyckas hon gnida sig så att jag kommer in i henne. Hon sätter sig upp gränsle över mig och börjar rida. Hennes vackra lite hängiga bröst och hennes röda hår som hänger ner över axlarna är en underbar syn. Omväxlande rider hon, gnider och klämmer åt runt mig. Sonja hoppar av och vänder sig om och sätter sig på mig igen men med ryggen mot mig nu.
- Hans-Erik, var en tjur. Betäck mig nu.
Jag vet att Doggy är en hennes favoritställning. Jag känner mig manlig säger till henne
- Ställ dig på knä
Sonja lyder och ställer sig snabbt på knä vid sängens huvudända och tar spjärn med händerna mot väggen. Jag ställer mig bakom henne och kör in kuken i hennes fitta med en enda stöt. Med hårda juck trycker jag mig så långt jag kan in i henne och hon trycker tillbaka med häcken mot mig. Jag lägger ena handen på hennes skinkor och andra handen smyger jag runt kroppen så jag kommer åt att smeka hennes klitta samtidigt. Jag ser hennes häck och jag ser hur min kuk glider in och ut . Lägger mina händer på hennes höfter och hjälper henne att hålla tempot.
Behandlingen fungerar och hennes stön blir högre och jag känner att jag själv är på väg att komma. Jag ökar takten och pumpar på och plötsligt så känner jag hur hon krampar ihop runt mig i en ny orgasm. Hennes fitta drar ihop sig gång på gång runt min kuk och jag kommer djupt inne i henne.


Jag drar mig ur henne och vi ligger bara på sängen och hämtar andan. Sonja smeker med en hand över min mage ner mot min kuk som ännu är hård. Normalt sett tappar jag ståndet direkt, men ibland håller det i sig även efter jag kommit. Hon ler och glider ner mellan mina ben och börja suga mig. Med händer och mun ger hon mig en avsugning som inte går att beskriva, jag är fortfarande känslig efter utlösningen och hon behöver inte suga länge förrän jag känner samma känsla igen. Hon sväljer var droppe som kommer.


- En sån här omgång till och jag förlåter dig för att du är så långt borta säger hon och lägger sig sked bredvid mig.

1 kommentar: