måndag 20 april 2009

Lena köper på postorder

- Hans-Erik, Lena har sett bilderna på mig. Hon är sugen på att också bli med på sexiga bilder. säger Sonja.
- Vad säger Niklas då om om hon poserar naken framför mig?
- Prat, Du har ju sett henne naken på stranden.

-Jo Hans-Erik, Du är så duktig på att fotografera. Kan du inte ta lite bilder på mig?
- Hur menar du?
- Jag tänkte lite fräckare
- Du menar att det skall vara nakenbilder?
- mmm. Tycker du inte jag passar?
- Jo du är fin. Du passar bra.
- Tänkte överraska Niklas med en kalender. Sen skall Sonja hjälpa till så det blir fina sexiga poser. Har tagit med mig en leksak som jag skickat efter på postorder.


- Sätt dig här på tigerfällen och börja med klänningen, instruerar Sonja

- Nej men jag har ju busken kvar. Var det dumt? Undrar Lena
- Nej, bara sexigt. Det är ju så Niklas vill ha dig,, uppmuntrar Sonja



- Se inte så förskräckt ut, manar jag Lena,
- Känns lite pinsamt och pirrigt, svara Lena



- Dags för lite sexigare pose nu. Sära på benen, så musen syns ordentligt
- Oj vad pinsamt. Tänk om ungarna får tag i detta

- Testa dildon nu! Uppmanar Sonja. Slicka lite så den blir blöt


- Känns skönt. kvittrar plötsligt Lena
- Förstår det. Hela staken är ju inne,, skrattar Sonja.
- Nu förstår Niklas vilken sexig fru han har


- Dra ut och visa härligheten nu, instruerare Sonja. Den är bilden måste vara för julafton!

1 kommentar: