lördag 4 april 2009

- Sonja, Det är så länge sen. Jag har längtat så efter dig
- Jasså, Längat efter lilla mig? Tur att jag kom då. Men vad gör du? Knäpper du upp min blus
- Dina bröstvårtor är så styva och läckra. Vill bara suga
- Din tunga kittlar så. Snälla smek mig där nere.
- Känner att du börjar bli fuktig


- Inga trosor.
- Hi hi Nej dom bara ivägen. Försiktigt så du inte förstör dom

- Du är så vacker. Jag blir så kåt av ligg nära dig. Känna din hud. Kunna din kvinnodoft
- Jag blir också kåt av dig och då du smeker mig


- Du smakar så gott. Blir så kåt då du är öppen . Din fitta är så vacker



- Du växer och blir så stor. Jag älskar att smala på på din kuk. Vill aldrig slut
- Skall vi inte göra vå favorit då?
- Jo snälla, Ta mig bakifrån. Ta mig som ett lejon tar sin hona



- Åh Sluta aldrig. Knulla mig. Det går för mig
- Åhh håller på att komma

- Snälla dra ur. Spruta på tuttarna. Vill smaka dig

1 kommentar: