torsdag 21 maj 2009

Blyg

- Kan jag inte få ta några kort på dig?
- Jag vet inte. Jag är ju ingen tonåring i kroppen längre. Tänk om nån får se bilderna
- Du är fin. Var inte orolig. Spela upp! Du får ett glas vin. så du slappnar av
- Tack. Känns lite bättre nu


- Ok. Jag kan i alla fall ta av mig bh:n
- Du har fina tuttar
- Tack!


- Ta av dig trosorna
- Vet inte.
- Jo annars blir det inte rätt. Du har väl inget att skämmas över!
- Ok Skall jag sära på benen som en porrstjärna occkså? Hi hi!
- Sexigt!



- Så här ser jag ut. Blir det bra?
- Du är vacker. Sexig buske
- Tack. Men du får inte visa bilderna för någon!




- Känns lite pirrigt , Har aldrig gjort sånt här förrut.
- Men du har fantiserat
- Jo det förstås. Men det är ju ju annorlunda i verkligheten

- Skall du bara stå där? Blir det inget mer? Vill se dig naken också
- Är redan kåt på dig. Ser du inte bulan.
- Jo hi hi!

2 kommentarer:

  1. Hans-erik början på en novell kanske eller
    kram till dig

    SvaraRadera
  2. snygg, det nog en början på en novell väldigt fint iaf

    SvaraRadera