onsdag 27 maj 2009

Susanne

- Hej Hans-Erik, Vill du vara med på fotoserie. Min kompis Lasse ringer på torsdag kvällen. Vi tänkte göra en bildserie med en fräsh tjej som heter Susanne.

- Vad skulle jag göra då?

- Det skall bli en sexig serie. Så du måste se till att vara utvilad, hålla stånd och kunna spruta på beställning. Och inte njuta för mcket Hi hi

-Ok, Vem är Susanne då?

- Det är en frånskild tjej på drygt 50 som vill göra något spännande innan hon blir för gammal. Hon har anmält sig till modelagenturen för ett par veckor sedan

- Hej, det är jag som är Susanne. Du måste vara Hans-Erik. Lasse har berättat om dig.. Du har gjort sånt här förrut?
- Jo då jag var ung var med lite.
- Spännande. Jag är så nervös. Har knappt visat mig naken för någon innan
- Det är lugnt, Vi skall ta hand om dig, så att allt blir per´fekt. Du är vacker tjej. Vad gör du annars?

- Tack. Jag är sjuksyrra
-Susanne, Här är manuset för plåtningen. Det blir lite mys introduktion och sedan komplett. Men bara mjukt. Tänkte att vi går in och förberder. Du och Hans-Erik måste sminkas lite. Jenny vill fixa till det. Är det OK?
- Låter bra.
-Sen skall du få betalt. Kicki har förberett pengarna. Vill du och Hans-Erik ha ett glas vin för att relaxa och bekanta er med varandra lite innan?
- Jo tack Det behöver vi nog.
- Vi kör utan kondom eftersom ni är testade.
- Det är OK

- Sätt er här i soffan, instruerar Lasse. Hans-Erik, känn lite på Susannes bröst. Sen tar du Susanne av dig linnet
- Oj känns lite pirrigt Hi hi



- Nu tar du av Susannes BH, Instruerar Lasse mig
Jag knäpper upp BH:n och frigör två undebara tuttar
- Du har fina tuttar Susanne, ger jag henne en komplimang
- Tack!
- Det här går ju bra, kommenterar Lasse. Knäpp upp Susannes byxor nu

- Oj vilken brud! Fortsätter Lasse. Släpp ut håret. Du får inte se ut som en skolfröken nu.
- Mer som porrbrud alltså, skrattar Susanne
- Precis


- Av med brallerna nu, Hans-Erik Bra lite ståkuk redan. Susanne, runka upp Hasse nu. Slicka lite på staken. Lasses instruktioner smattrar på


- Sug och slicka långsamt nu Susanne. Du är ju värsta proffset!



- Lägg dig på sängen nu , Hans-Erik.
- På rygg? Skall Susanne rida mig?
- Precis. För in kuken långsamt nu



-Nju inte för mycket nu Hasse, Skrattar Lasse Vänd på dig, Vill ha en missionär
- Skall Susanne liggapå sängen och jag stå på knä, frågar jag
-Blir perfekt. Knulla Susanne med långa skjut nu.
- Spruta på magen
Jag låter min utlösning gå
- Oh, jag kommer med nu, Susanne kvider
- Bra. Riktigt sexigt. Berömmer Lasse

- Blev det bra, undrar Susanne
- En superläcker serie
- Då är jag porrstjärna nu, skrattar Susanne. Undrar vad min ex-gubbe skulle säga om detta?
- Han kommer att bli imponerad
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar