måndag 18 maj 2009

Moget naket

-Skall vi mysa i kväll?, frågar Sonja
-Klart. Får stånd bara av att se dig


-Har nya trosor. Spets så att det syns igenom
-Du buske är så sexig
-Bättre än rakat då Hi hi?
-Helt klart. Du ser ut som en riktig kvinna då

-Har sparat. Har inte rakat på några veckor


- Nu är du en riktig sexig strippa i nätklänning

- Tror du jag platsar på en stripklubb?

- Så klart. Gubbarna kommer att bli tokiga



-Skall jag visa fittan då jag strippar?
- Det måste du. Annars blir det ju inte bra
- Kanske pinsamt då jag inte har rakat mig
- Nej bara sexigt
- Vill du smaka?
- Så klart



-Tuttarna är perfekta. Sexigt särade ben. Underbart!
- Nu börjar bli våt.
- Ser det. Vill smaka




- Visst är du vacker Sonja. Underbar buske och sexigt svullna fitltäppar
- Blir det av kåta upp dig!
- Kommer du nu? Vill känna din lem

2 kommentarer:

  1. Hej Hans-Erik vackert skrivet du är bra och få till det du har ett bra ordföråd
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. ja han kan få till det ju snygg tjej med fin skön buske ju

    kram

    SvaraRadera