tisdag 11 augusti 2009

Bedömning

Jag hör hur tjejerna sitter och pratar och fnittrar inne i rummet. Känner mig nervös då jag hör ropet från Sonja. Det är den tuffa brunetten som sitter med anteckningsblock

-Kom in! Ställ dig på pallen! Vem är du då? Och vad kan du visa?

- Hans-Erik. Vill visa att att jag duger till att betäcka er.

- Det får vi väl se. Vi vill ha bästa kvalitet

-Ser väl inte så illa ut med kläder, kommenterar en av blondinera

- Ta av dig kläderna! Kommenderar Sonja som leder bedömningen-

Jag tar av mig och ställer mig med ryggen åt den stränga juryn. Jag skyler snoppen med händerna


- Rumpan ser ju någorlunda skaplig ut

- Vänd dig om så vi får se dig framifrån

Jag vänder mig om och rodnar.

- Släpp händerrna så vi får se dig.

- Skall du inte vara beredd då du träffar damer? frågar en av blondinerna och lyfter upp snoppen Ser ut att kunna växa i alla fall
- Det vet jag att den gör svarar jag lite tufft
-Men pungen ser ju krafig och fin ut. Behöver bara masseras lite för att bli fyllig


- Så här kanske. En av blonderna suger in min snopp i sin mun utan att jag kan göra motstånd



- Vad tror du Sonja? Med lite runk kommer den nog att växa
- Hans-Erik, Runka upp dig, beordrar Sonja

Jag runkar och står snart med en präktig ereltion
- Så där skall det se ut, Skrattar Sonja. Spruta lite säd i handen
Jag lägger en första sats i hennes hand, så den rinner ner mot handleden


Sedan håller Sonja fram anteckningsblocket så att sats två och tre sprutas på den
- Fin och fyllig sperma Kommenterar Sonja. Tjejerna skrattar
- Grattis Sonja! Nu måste du låta honom vila innan han får betäcka dig


1 kommentar: