tisdag 25 augusti 2009

Kroki 2

-Kan du vara modell åt oss i kväll då vi målar? frågar Sonja. Det är jag, Lena och Maria
- Det är väl ok. Skall vara naken menar du?
- Så klart annars blir ju det inget kul, skrattar Sonja

- Du skall stå pallen Hans-Erik. instruerar Sonja
Och jag kliver upp på den i badrock. Jag känner tjernas blickar och lite avvaktade spänning ligger i rummet. vad har jag gett mig in på? Stå naken inför Sonjas vänninnor. Det vär ju inte klokt

- Då börjar vi! Du kan ta av dig nu, instruerar Sonja

Jag knäpper upp badrocken. Jag hör tjejernas nervösa fnittranden då jag står naken framför dom. Som väl är har jag i alla fall inte fått stånd


- Men jag vill nog ha lite mer action på motivet kommenterar Sonja
- Hur då menar du Sonja, frågar jag
- Jag menar ett lite mer blodfyllt organ Annars blir det så lite att måla

Jag drar lite försiktigt förhuden och få halvfräs


Jag känner Sonjas hand om snoppen. Hon runkar försiktigt förhuden fram och tillbaka på min kuk som börjar att växa




-Kan du inte hjälpa till lite mer? Sonja ber jag
-Jo gör det manar tjerna på. Sug! Du gillar ju det!
Sonja slickar lite på snoppen som fortsätter att växa. Jag får koncentrera mig på att inte njuta för mycket


- Så här tycker jag motivet skall vara, demonstrerar Lena.
Jag känner Lenas hand som gör att erektion blir fast





-Perfekt ropar tjejerna. Håll dig stor nu så att vi kan måla klart.
-Får vi testa sedan frågar Maria
- Bara Sonja, rodnar jag
Jag känner att jag står med en sprängfylld stake inför en gäng vackra damer.
- Är vi klara snart? frågar jag Sonja, Jag vill göra lite nytta med staken med
-Se så tjejer, Sätt er och måla nu, Jag vill göra annat sen, skrattar Sonja


1 kommentar:

  1. Kul med kroki modell du får till det bra mina väninnor ler kram Sonja

    SvaraRadera