tisdag 18 augusti 2009

Kroki

-Så här blev målningen. Vad tycker ni? Sonja visa fram sin alster för sin teckningslärare och mig. Jag har suttit krokimodell för Sonja då hon gjort sitt examensprov
- Men det kanske skulle ha varit film. Du visade ju verkligen fram att du var en riktig man skrattar teckningsläraren
- Jo kanske det, rodnar jag. Men lite pinsamt kanske
- Inte alls. Vi kvinnor tycker om män som är utrustade och kan prestera, fyller Sonja på

Men hur började det?


Sonja hade bett mig sitt modell för sin elevuppdrag i kroki.

- Jag bjuder på mat och efterrätt om du poserar mig
- Ok hade jag svarat.
- Men du skall vara naken då, fortsatte hon
- Förstod det, skrattade jag


-Då börjar vi. Du kan ta av dig kläderna så sätter jag upp stafliet

- De här blir perfekt posé. Sitt still nu! Du fryser inte väl?
- Nej Det är bra. Kul att posera för dig.
- Du gillar kanske att visa upp dig naken hi hi
- Och du gillar nakna män väl?
- mm både i konsten och för annat...


- Hur går det Sonja, frågar lärarinnan? Trevligt att du fått en fin man att måla av- Men är det inte väl snällt? Snoppen skall vara lite mer erigerad, tycker jag säger lärarinnan
- Hans-Erik, kan du få upp den lite större, uppmananar Sonja. Runka upp den så den blir som jag vill ha den hi hi

- Vet inte. Lite pinsamt

- Det blir bara läckert. Se så ta tag i den och sätt igång. Tänk på vad du kan göra med mig sen

Jag drar förhuden fram och tillbaka medan de två damerna tittar på. Snart sitter jag med en rejäl ståkuk
- Oj vilken ståtlig man, utbrister lärarinnan. Är det försatsen som gjort ollonet så blankt? Se till att vara noggran då du målar det på tavlan Sonja

- Jag ser. Riktigt lilablått och blankt., svara Sonja och går tättintill för att se ordentligt. Sexig, Hans-Erik

- Se så Sonja, Inte röra modellen. Tänk på din målning, manar lärarinnan

Jag blir riktigt upphetsad och njuter av att de två kvinnorna betraktar mig. Jan känner att bekanta ryckningarna plötsligt kommer. Försöker behärska mig men det går inte. Jag är alldeles för kåt.

- Men nu kan jag inte hålla mig, flämtar jag
- Hurra nu kommer fyrverkeriet

- Oj det var en en rejäl explosion.utbrister läraninnan.
- Pinsamt. rodnar jag.
-Inte alls. Du få ta igen dig lite och hämta kraft. Så blir det stort och vackert igen, skrattar Sonja, Men då vill jag ha sprutet.
- Det skall du få!

- Det brukar vara konstnären särskilda belöning att få älska med sin modell, fyller lärarinnan på.

- Den belöningen vill jag, skrattar Sonja

6 kommentarer:

  1. Du kan det där med kroki modell mysigt det är nog kul med och skissa och texten är underbart vackert skrivet
    kram om dig

    SvaraRadera
  2. Sonja, Kul att du gillade den. Lite annorlunda. Kram H-E

    SvaraRadera
  3. Sonja, Ofta är det kvinnliga onaniscener där män ser på kvinnor pullar sig till orgasm. Tänkte det var spännande att vända på positionerna, där kvinnor ser på en man som runkar och sprutar. Det skulle nog kännas lite pinsamt att göra det tror jag. Kram H-E

    SvaraRadera
  4. precis Hans-Erik det är nog bra med ombytta roller antaligen när det är en som är modell
    kram

    SvaraRadera
  5. Jaha ja....det var inte illa må jag säga.....han var väldigt modig.......fast det var i ett bra syfte.....jag förmodar att Sonja fick mvg av sin lärare........

    Klösan

    SvaraRadera
  6. det där verkar spännande......ring mej nästa gång!

    SvaraRadera