måndag 18 januari 2010

Första sexminnena


Typisk Pin-up bild från 60-70talet. Då hade alla tjejer buske
Två av tjejkompisarna Eva och Inger hade frågat att få följa med min kompis och mig på våra moppar en dag på våren. Vi stannade under turen i en skogsbacke för att ta en dricka. Vi övertalade då tjejerna att de skulle visa oss sina bröst. Efter viss tvekan hade tjejerna tagit av sig sina tröjor och satt i bara bh:n. Tjejerna sa att om vi skulle få se resten måste vi också ta av oss på överkroppen. Våra tröjor och skjortor åkte naturligtvis snabbt av. Tjerna rodande och sa att de inte visste om de vågade. Men det bara för tjejerna att fortsätta. Ut kom de underbaraste vackra bröst. Vi gav komlimanger till tjejerna som rodnade och fnittrade. Men vi fick naturligt känna på dom och smeka dom.

Kom ihåg att jag blev så förvånad över att min tjej fick så styva vårtor då jag smekte brösten. Den ena gav det andra och plötsligt hade jag lirkat av min tjej hennes byxor och trosor, så hon låg naken så när på sin strumpor på våra jackor. Hon hade en underbart läcker hårig fitta. Mörkt, mjukt krulligt hår. Sakta särade jag hennes ben och började fingerpulla henne. Vi var i vår egen värld. Hon blev våtare och började och gny. Plötsligt krampade hon och börja skrika. Jag blev lite rädd först men förstod sedan att hon tyckte det var skönt. Sen minns jag hur upphetsad jag blev av hennes doft och hur hennes saft smakade. Det är fortfarande så att jag tycker att en kvinnas doft och smak är upphetsade och god.

Upptäckte då att min kompis Lasse gjorde samma sak med Inger. De var också sysselsatta i en itensiv petting som det kallades då. Det var kyssar och smekningar men inte samlag

Min tjej Eva sa sen att hon ville se min kuk. Visste inte riktigt om jag vågade, Tyckte det var lite pinsamt först. Men Eva stod på sig och sa hon ville se min snopp. Jag hade ju fått se henne. Inte så mycket orda om alltså. Kännde mig oerhört upphetsad då Eva knäppte upp mina jeans och drog ner kalsongerna. Jag hade förstås ståkuk och Eva började runka mig. Det var första gången en kvinna rörde mig på kuken. Eva behövde bara ta tag och börja runka så gick för mig. Tyckte det var så skönt. Men så pinsamt också, att det gick nästan direkt för mig. Och att Eva blev så kladdig av min utlösning. Minns att Eva tog fram sin näsduk och torkade av sin hand och sedan mig.

Fick sedan en djup tungkyss av Eva. Märkte att jag var kär i Eva

Märkte då att Lasse fått samma sak av Inger. Men sen fick vi lova tjejerna att inte berätta för någon vad vi gjort. De var ju gina flickor. Det var lite pinsamma rykten om tjejer som hade gjort "det".

Vi blev sedan tillsammans med våra tjejer resten av sommaren. Jag förstår nu att utflykten varit planerat av Eva och Inger. Vi killar var mer blyga än tjejerna då. Tur att tjejerna var lite framåt

1 kommentar: