fredag 15 januari 2010

Härlig 60-tals pinuppa

En skön bild från 60-talet som kunde finnas i Piff, Cocktail eller någon annan Pinup-tidning som det kallades då.

Mina kompisar och jag tjuvrökte och läste tidningarna som invigde oss lite i kvinnans anatomi. Sällan fanns det frontbilder. Men i bland så dök det upp någon djärv bild på någon dam som vågade visa hela härligheten. Naturligtvis med buske, precis kompisens storasyrra hade. Hon hade ju frestat oss killar någon gång på badet, då hon bytte om, och badkappan gled upp.

Sen hade jag någon egen hemlig tidning, som jag smygrunkade till.

Kompisens syrra då? Jo vi blev tillsammans efter något år. Men då visade hon mig allt. Och då var det förstås inte nödvändigt att runka.

2 kommentarer:

  1. Jag såg en film på 60 talet när ungdommen läste i smyg Pinup-tidning , och när deras äldre broden hade träffad en tjej och pojkarna smygtittade på när dom hade sex hihi stod där och runkade utanför fönstret och tjuvrökte läste Pinup-tidning som invigde dom lite i kvinnans anatomi
    Hans-Erik det stämmer in på din beskrivning i den här filmen jag såg kram S-B

    SvaraRadera
  2. Sonja, Kul minne. De första sexerfarenheterna. hi hi Kram H-E

    SvaraRadera