måndag 11 januari 2010

Morgonknull


Jag vaknar till av att du trycker dig tätt intill mig. Jag svarar med att lägga min arm runt din mage och drar mej intill dej. Mitt bröst trycks mot din rygg, min halvhårda kuk mot dina lena runda skinkor.Jag viskar i ditt öra och andas mot din kind och låter handen glida upp över ditt bröst.


Du är inte helt vaken än, halvt i sömn hör jag dig stöna tyst. Men du verkar uppmuntrad och jag börjar smeka dina bröstvårtor styva. Din kropp svarar med att spänna sig lite och sedan slappna av igen.
Du andas lite tyngre nu. Jag hör att du är kåt. Jag biter dig försiktigt i halsen för att sedan kyssa den. Din kropp börjar röra sig mot min i rytmiska rörelser. Du pressar din rumpa mot mig för att bättre känna min kuk röra sig mot dig.

Nu är jag kåt. Jag lyfter upp ditt ena ben och för in handen mellan dina ben bakifrån. Mellan din lår är det varmt och fuktigt. Drar fingrarna långsamt från ditt ansade venusberg ner över din klitta och ner till öppningen. Jag känner hur våt du är. Du stönar nästan plågat. Med mjuka fingrar cirklar jag runt din klitta. Du börjar bli vild och trycker fittan mot mina fingrar som nu glider in i dig, först ett och sedan två. Gnider min kuk som du retat upp till att bli stenhård mot dina skinkor hårdare och snabbare.

Du säger åt mig , med en hes röst jag inte känner igen som din,
-Jag vill känna dig inne i mig, att jag vill att du ska ta mig hårt

Jag pressar kuken mot dina blygdläppar, glider fram och tillbaka och retas med dig. Du stönar högt för varje andetag nu och när jag kör in kuken. I den här ställningen blir du trång. Jag tar tag om dina höfter och drar dig mot mig så att jag kommer djupare in i dig. Ökar tempot och börjar stöta hårt i dig, Det är oerhört skönt. Jag är nära att komma och blir stilla.
Du säger åt dig

-Ta det lugnt älskling. Jag vill att du doggyknullar mig

Du älskar doggy. Du vänder dig, skjuter upp rumpan och svankar, otålig att känna min hårda kuk djupt inne igen. Men istället för jag in två fingrar i dig och rör dom ut och in. För att sedan dra ut dom igen och stoppa dom i munnen.
Slicka på dom, njuta av din smak. Smakar kvinna. Smakar Sonja

Trycker kuken mot din väntande fitta igen och i en enda lång rörelse är den inne i din trånga fitta och bottnar. Knullar dig hårt med kraftfulla stötar samtidigt som jag för in ett finger i din stjärt. Jag ökar tempot och jag känner hur min kuk växer ytterligare inne i dig när jag närmar mig. Känner hur hela din kroppen börjar skaka och en enorm orgasm byggs upp. Nu är allt snabbt och hårt och hetsigt och svettigt. Din kropp börjar krampa. Du skriker och stönar
- "kommer, kommer, kommer"
Din fitta kramar hårt runt kuken och jag kan inte hålla tillbaka utan jag känner hur sprutet kommer djupt inne i dig. Stötvis. En, två tre tömningar av sperma i dig. Du kramar min ännu hårda stake.Kramar ur den det sista. Innan jag känner hur jag slaknar av och sakta glider ur dig.

Vi blir stilla, sjunker ihop och ger varandra en kyss. Sen somnar vi om.

1 kommentar:

  1. skönt morgonknull härlig novell vilken dröm och läsa din novell kram S-B

    SvaraRadera