tisdag 4 november 2008

Din doft och smak



Det är viktigt att fullkomligt njuta av att slicka. Njuta av allt vad slicka, Safter, lukter och fysisk kontakt. Jag njuter av ditt sköte. När du märker att jag verkligen tycker om, vad jag håller på med slappnar du av och börjar ge dig hän.


I det ögonblicket är det dags att hylla ditt underliv. Nafsar, smeker och slickar jag runt först. Slickar och smeker allt av dig där nere. Använder tunga, använder hela munnen, fingertoppar och fingrar. Övergår så småningom med min uppmärksamhet till ditt sköte.
Luktar på dig...Härligt fittdoft.
Smakar på dig...Underbar fittsaft.
Jag blir kåt at din dofter och smak. Jag blir hård av att vara nära ditt sköte


Men väntar med klitoris massagen lite. Nojsar med skötet, låter läpparna leka och dra i blygdläpparna först. Slickar, kysser och smeker hela underlivet. Går upp med tungan mellan dina skinkor. Du inser nu att jag tycker om vad jag håller på med och du är kåt. Jag känner mig övertygad om att det jag gör är helt underbart för dig. Bara den känslan brukar vara stimulerande och upphetsande för dig och det rinner mer i din grotta.


Det börjar bli dags för lite klitoris stimulans. Slickar dig med olika tungrörelser. Håller dock kvar vid samma rörelse en stund, byter inte för ofta. När jag så känner att jag vill se dig i brygga, håller jag fast vid samma tungrörelse, på samma ställe över klitoris och fortsätter så oavsett om du börjar bli lite bångstyrig och roterar med underlivet. Nu är du där vilket ögonblick som helst. Jag väljer om jag vill ge dig orgasm direkt eller om jag vill hetsa upp dig till bristningsgränsen. Det finns inget läckrare än att se dig kåt. Galen av kättja!! Jag väljer att sluta slicka dig precis innan ögonblicket. För att reta dig. För att hetsa dig. Jag gör så flera gånger

Du är så vansinnigt upphetsad att du inte längre kan bestämma när det skall gå för dig. Du kommer plötsligt, galen av kättja. Jag ser till att mitt huvud och min tunga kommer befinna sig där du vill ha dem.
För du skall få din stora orgasm som belöning.
Innan jag pentrerar dig med min hårda manslem. Glider lätt in....

1 kommentar: