fredag 14 november 2008

Träning


- Hej! Skönt att springa idag! Jag slänger en hälsning medan jag springer kör förbi den vackra medelålders kvinnan som står och pustar och ser söt ut vid målet.

- Ja verkligen en perfekt. Jag behöver verkligen få mil i benen, ler hon tillbaka


Hon är redan i form tänker jag, Hon har löpardräkt som smiter tätt om henne och avslöjar konturen på hennes kropp. Hon har verkligen en läcker rumpa, tänker jag. Kvinnomogen rund! Jag springer ytterligare en halv timmas för att sedan in i träningsstugan för att duscha och sedan basta lite Knack, knack! Det hörs knackningar från omklädningsrummets dörr. Jag drar en handduk om höften och öppnar. Och utanför står kvinnan från spåret

- Ursäkta, det finns inget ljus i damerna omklädningsrum. Kan du hjälpa mig? Jag har alla mina grejer där inne och tänkte duscha innan jag åkte hem Jag går ut i korridoren och hittar säkringsskåpet. Ser att er säkring har gått men konstaterar att det inte finns några reservsäkringar

- Det måste ha varit tjejerna som klädde om innan som gjort något med sin hårtork så det blivit svart. Är det ok för dig att jag byter om och duschar i herrarnas omklädningsrum?

- Det går bra. Jag tänkte basta nu, så behöver inte känna dig generad, säger jag då vi går in herrarnas och kvinnan tar med sina grejer dit

- Jag håller på att träna. Jag har sett dig här också. Tränar du för något lopp också?

- Jag skall springa Göteborgsvarvet., Så jag måste också skaffa mig lite mil i benen innan loppet. Jag går in i duschen igen och sköljer ur hårschampot. Kvinna börjar ta av sig sitt träningsdräkt och jag ser från duschen att hon är vältränad mogen kvinna.. Tröjan och sportbehån åker av och den nakna ryggtavlan är skön. . Och hennes stjärt är verkligen läcker. Lite antydan till päronrumpa, men med en ros tatuerad på skinkan. Wow, hon vet verkligen att ta vara på sig. Synd bara hon inte vänder sig så att jag få r se framsidan. Jag ser också att hon har muskulösa vader och lår. Oboy, för att ha dem runt ryggen fantiserar jag. Jag sveper om mig badlakanet och skymtar på vågen mot bastun att hon plockar fram raklödder och engångshyvel. Jasså, lilla musen skall ansas, skrattar jag för mig själv då jag sätter mig på laven i den varma bastun. Njuter av värmen och att få vila ut efter träningen, då bastudörren öppnas av kvinnan från spåret

- Hej nu är jag här igen, Är det Ok att jag bastar? Hon har svept om sig ett stort vitt badlakan

- Det är Ok. Men du får du stå ut med att jag är naken svarar jag och lutar mig framåt för att dölja mitt kön

- Det fattar jag. Jag är ju gäst hos herrarna!. Hon sätter sig på laven på den motsatta sidan och pustar ut. Vi småpratar lite. Hon heter Ingrid och är gift men hennes man är på tre månaders utlandskontrakt nu. Deras tre barn är utflugna och pluggar på universitet. Så därför har hon bara sig själv och jobbat att ta vara på nu. Hon pendlar mellan sjukhuset och jobbet som distriktssköterska och träningen, pladdrar hon glatt på. Känns som hon är lite nervös och vill hålla pratet igång.

- Oj vad varmt det är härinne, säger hon plötsligt. Är det ok att jag lättar lite på handduken.

- Genera dig inte. Jag sitter ju redan naken här, skrattar jag tillbaka, Hon viker ned badlakanet och blottar två lätt hängande men fylliga och välformade bröst. De hade stora mörka vårtgårdar med stora bröstvårtor som var möjligt ännu mörkare. Hon märker, att jag uppskattar vad jag ser men kommenterar inget om detta. I stället frågor hon om löpteknik. Jag berättar lite om hur jag brukar göra. Under mitt föredrag vänder sig Ingrid emot mig och drar upp ena benet så att handduken faller åt sida. Hennes sköte blottas och jag ser att det pryds av mörkcendre och krulligt pubishår. Hon har särat lite på benen så att jag skymtar hennes fittläppar under krullet

- Tycker du om buske eller fördrar du rakat på din kvinna, frågar Ingrid, då hon ser att jag kollar hennes kön.

- Det är snyggt med båda varianterna, svarar jag. Bara det inte sticker ut hår under bikinitrosan. Jag känner plötsligt att jag håller på att få erektion

- Det brukar jag hålla ordning på, så att det inte gör, skrattar Ingrid tillbaka

- Jag brukar raka bikinilinjen och sedan lämna resten kvar. Hur gör du? Hon reser sig och går fram emot mig. Jag ser att Ingrid har rakat bikinilinjen meln lämnat håret över springan., så att blivit en tjock tofs,. Den ser tjockare ut eftrsom övriga ljumsken är renrakad.. Jag njuter av hennes fylliga hårtofs som täcker hennes könsöppning.

- Jag brukar ansa., svarar jag, medan snoppen ställer sig i givakt inför sin annalkande drottning - Jag ser det. En fin lite porrtofs ovanför snorren! Har du rakat pungen också, som en del av 50 årskrisen? retas hon.

- Ja, svarar jag generat. Min ex-fru ville att jag skulle raka punken och snoppen så jag har fortsatt sen

- Jag har sett dig flera gånger och sett att du är vältränad. Har velat träffa dig och väntat på ett lämpligt tillfälle.

- Blev det rätt tillfälle idag då?

- Ja, men fick hjälpa slumpen lire på traven. Bytte ut proppen, skrattar hon

- Din lilla listiga kvinna, Hon sätter sig bredvid mig på laven och jag känner hennes varma svettiga hud tätt intill mig. Jag lägger min arm om hennes axlar och drar henne ännu närmare intill mig, så jag kan smaka på hennes läppar och tunga i en första blöt kyss. Vi kysser varandra djupt och blött och våra tungor utkämpar en brottningsmatch medan kan känner hennes varma hud klippa sig fast mot min. Min höger hand letar sig över hennes överkropp. Jag känner att hon är nyrakad under armarna. Letar mig nedför hennes sida. Formar en kupa av min hand och fångar in hennes bröst. Det känns tungt, mjukt och välformat. Låter mitt pekfinger snudda över den knottriga vårtgården, sedan egga den styvnande vårtan till större hårdhet, innan jag låter min tunga smaka på de svettiga behagen och de hårda mörka hallon som toppar hennes kropps smycken.

- Du har vackra bröst! Underbara bröstvårtor! Jag blir så kåt av dina vackra bröst

- Vill att du skall vara sugen på mig . Mm. Mina bröst är dina! Smaka på dom. Njut av dom, Dom är din förrätt, viskar Ingrid i mitt öra

Jag suger, slickar och smakar på hennes bröst förädlade med hennes underbara kroppssvett, medan kag känner att Ingrids hand utforskar min rakade pung. Min penis sväller till en om möjligt hårdare erektion, som tyst stramt väntar på att känna Ingrid kvinnosaft.

2 kommentarer:

  1. Det var en skön berättelse
    inte lätt när säkring går och får hjälpa damerna

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Det statsunderstödda sexhhyckleriet är massivt och så motsägelsefullt det bara kan bli. Jag tar upp saken utförligt på min blogg Lûzgannon.

    - Peter Ingestad, Solna

    SvaraRadera