tisdag 21 juli 2009

En djup kyss

Det är en skön kväll på altanen. Vi har kommit hem efter ha festat lite på stan. Sonja har skaffat sig en låtsastatuering. Nalle Puh sitter på axeln. Sonja ville testa hur det kändes att ha en tatuering. Jag tycker hon blev sexig med tatueringen på den solbrända armen.


Jag drar Sonja närmare mig och ger henne en lång djup kyss som hon besvarar med sin tunga. mina händers letar sig ned över Sonjas kropp och jag drar sakta ned hennes klänning så att hennes bröst blottas


- Jag tog inte på mig BH idag fnissar Sonja

- Du behöver ingen BH. Du har så fina bröst. Du skall låta dom skymta genom klänningen

Sonja drar av mig käderna och plöstligt är jag i Adamsdräkt. Sonjas smekningar gör att min kuk erigeras och står i givakt inför sin härskarinna

- mm Vill smaka på din snopp

Sonja slickar på skaftet och olloner som snart glänser lila-rött




- Låt mig komma in i dig. Jag känner hettan i kuken och intensiv längtan att penetrera Sonja
- Lägg dig på rygg, Sonja kommendrar mig
Sonja pressar ned mig och sedan bestiger ryttarinan sin hingst. Först långsamt pentrerande sedan hastigare ritt medan jag känner och smaker Sonjas bröst. Suger på bröstvårtorna. Låter tungan känna de knottriga vårtgårdarna.



Jag vänder på Sonja. Ställer henne framstupa på hennes knän och gör henne beredd för betäckning bakifrån. Jag särar Sonjas lår och låter min kuk glida in hennes varma fuktiga grotta. Vi knullar doggy. Sonja favorit. Hon ger sig hän. Skriker och gnäller medan vi är förenade med varandra. Långa, korta stötar blandas medan Sonja roterar sin bak. Jag känner hur det börjar rycka. Ejakuationen blir plötslig och hård. Kommer i tre stötar. Säden fyller upp Sonjas sköte. Jag drar sakta ut min lem och gnider sakta in sparma resterna i skinnet på Sonjas rumpa.

1 kommentar: