onsdag 8 juli 2009

Gulligt

Jag sladdar upp med motorcykleln på Sonjas gård. Det är fredag eftermiddag och jag köpt vin och lite grönsaker för en god sallad. Ser att dörren står på glänt, ropar:
- Sonja det är jag
Knäpp tyst. Ingen hemma? Jag går sakta in i huset


- Oh vad jag blev rädd. Är det du Hans-Erik. Hade precis duschat och stod naken då jag hörde nån komma,
-Åh vad jag längtat efter dig. Sån du är naken redan Hi hi



- Du måste vara näck också. Visa din tatuering! hi hi
- Dina kyssar smakar så gott




-Har du redan stånd? Skall jag hjälpa till litet?
- mm känns så skönt då du runkar mig, Sonja


-Lägg dig på soffan
- Blir det bra så här? Vad tänker du göra nu?



- Din fitta smakar så gott. Vill slicka och låta tunga glida långt in i grottan
- Åh Du gör mig så kåt
- Snälla ta mig doggy. Vill ha din kuk långt in i mig.
- Vill knulla dig som en lejon hane : Bita dig i nacken dra dig året
- Du är så djurisk Åhh det går för mig. Djupare! Mer!


-Snälla Sonja rid mig till utlösning. Du har så fina tuttar med så härliga vårtor

- Rider dig till utlösning. Känner dina ryckningar. Snälla Hans-Erik spruta min fitta full med sperma

- Åh Sprutar! Du är så vacker. Sonja

1 kommentar:

  1. Hans-Erik vackert för dom gulligt av han som köpte med sig en vinflaska det blir säkert en god sallad
    kram S-B

    SvaraRadera