tisdag 14 juli 2009

Kvällspromenad

-Vilken trevlig kväll det var hemma hos Lena och Nicklas
- Precis. Och du var så vacker
- Tycker du det? Jag blev lite sur då du flörtade med Lena, då du bjöd upp och sen dansade med hennne
- Det var ju bara på skoj. Och du dansade ju tryckare med Nicklas
- Jo men det är ju kul att dansa. Och Nicklas dansar bra
-Men tyckte mest att ni stod och skavde. Trodde att han skulle krypa under din klänning
- Såg du det? Han fick faktiskt stånd.

- Nu blir jag svartis
- Blir du?? Men du fick ju också stånd då du dansade med Lena. Det sa Lena i alla fall i köket sen. Du kanske vill att vi skall byta?
- Nej Det är dig skall ha



- Vad gör du nu då?

- Vill ha dig utan kläder!

- Ta´t lugnt. Jag finns kvar Hi hi

- Redan stånd?

- mm Jag är så kåt på dig Sonja. Snälla runka mer!


- Du har sen sån fin snopp. Din pung har blivit så hård. Vill att du sprutar på mig
- Kommer Sonja.

2 kommentarer: