måndag 20 juli 2009

Sonja inspekterar

-RRRRing Jag ringer på Sonjas dörr
- Vem är det?
- Det är Hans-Erík
- Bra. Då kan Hans-Erik klä av sig för inspektion, som vi har kommit överens om. Hans-Erik skall ju visa upp sin manslem innan vi umgås. Och Hans-Erik skall vara naken
- Var kan jag klä av mig, fru Sonja?
- Det finns plats i tamburen. Hans-Erik kan hänga av sig kläderna där och sedan säga till då han är klar
Jag klär av mig och hänger upp kläderna på galgarna. Bäst så. Fru Sonja blir så irriterad på slarv
-Nu är jag klar fru Sonja.
-Bra. Har Hans-Erik runkat upp sin manslem för inspektion?, hör jag Sonja från rummet
- Nej. Jag glömde det.
- Hans-Erik är lite slarvig. Det vet väl du att manslemmen skall vara erigerad vid inpektion.
- Jo det vet jag fru Sonja
Jag runkar upp ett praktstånd innan jag säger till att jag är redo.
- Nu är jag redo fru Sonja
- Står Hans-Eriks kuk?
- Jo det gör den
- Då kan Hans-Erik komma in
- Det är ser ju bra ut. Hans-Erik kan ju då han vill. Jag måste känna så att penis är rejält styv. Nu kan Hans-Erik sätta sig ner i stolen

-Tycker Hans-Erik om att bli stimularad av min sko
- Det är underbart fru Sonja. Ni har så vackra skor

- Låt se. Nu tror jag Hans-Erik är godkänd
- Tack fru Sonja. Vad skall jag göra nu
- Bara följa mina instruktioner


1 kommentar: