torsdag 23 juli 2009

Karin och Lasses live-show (forts på Sonjas novell djup kyss 2)

-Förlåt att vi störde, säger Karin
Hon och Karin står lite generade på tröskeln.
-Ni såg ut att ha det skönt. Härligt sprut du fick på tuttarna, Sonja, skrattar Lasse. Hade du svårt att hålla dig, Hans-Erik? retas han vidare

-Vi hörde inte er. Lite pinsamt, jag rodnar med snoppen i vädret och försöker skyla mig med min t-tröja.
- Tyckte att ni var gulliga, skrattar Karin.
- Måste duscha av mig.Hans-Erik ville ju spruta på tuttarna, Sonja rodnar
- Men det är ju också skönt. Bra för huden sägs, fortsätter Karin
- Men ni fick en live-show av oss. Nu vill vi ser, säger jag
Karin och Lasse blir först lite förvånande, men tar utmaningen
- Så klart. Vi får se vilket par som har skönaste knullet., svarar Lasse
- Tar ni några bilder då, frågar Karin. Vet inte om jag vågar.
- Det är bara privata. Jag har ju sett dig pippa då du gick gymnasiet, skrattar Sonja


- Då börjar vi, säger Lasse sturskt och börjar lätta på Karins topp

Karin har ingen bh så brösten kommer ut vackra och fylliga
- Duktigt Lasse, Du vet hur du skall strippa en tjej, retas jag
- Tyst! Stör dom inte! Uppmanar Sonja.


Snart är Karins shorts av och står i bara bikinitrosan
- Har bikini på mig, förklarar Karin. Trodde vi skulle bada.
- Du har en fin tatuering! jag ger en komlimang till Karin
- Tack!
Lasse fortsätter med att ta av sin fru trosorna


- Usch vad pinsamt, klagar Karin och skyler sitt kön med händerna. Är det bara jag som skall vara naken?
-Ta av dig shortsen, Lasse uppmanar Sonja honom. Du vill väl hjälpa din fru. Har du nåt paket att komma med?



Lasse drar av sig shortsen och blottare en rejäl ståkuk.
-Ser man på! berömmer Sonja
-Nu vill jag se lite kuksug, uppmanar jag vårt live show par
Karin lägger sig i soffan och greppar Lasses organ

Karin suger upp Lasse nära orgasm då ha drar ur kuken ur hennes mun. Han lägger sig på soffan
- Rid mig, uppmanar han sin fru.
Karin bestiger sin makes springar och bestämmer ridtakten
- Ser ni hur skönt det är, frågar Karin

- Lasse, dra dig ur. Vill suga dig igen. Snälla spruta på mina tuttar som Hans-Erik gjorde på Sonja
Karin fingerpullar sig till orgasm. Lasse ejakuerar under orgasmen. Karin och Lasse stönar och skriker
Jag fingerpullar Sonja medan vi lystet betraktar samlagsparet. Sonja får orgasm samtididgt som Karin och Lasse kommer

- Ett härligt knull ni hade berömmer Sonja.
- Vi ville bara återgälda er uppvsning, skrattar Karin, Och skönt var det. Spännande att göra det inför publik

1 kommentar: