tisdag 7 juli 2009

Fängslande

-Jag har burit mig dumt åt och måste blir fängslad ett tag. Sonja ger mig handbojorna
- Är det säkert? Du kommer inte att få kuk idig förrän du snäll
-Ja, jag vill bli en snäll kvinna igen. Snälla ta mig kläderna och bind mig
- Ok men du skall ha kläderna på då
- Nej, snälla ja vill vara naken med dig
- Inte idag.

Jag lägger ned Sonja på sängen och fäster först hennes handleder vid sänggaveln vid huvudändan och sedan vristerna vid fotändan. Jag runkar upp kuken till rejäl erektion


- Då börjar ditt fängelsestraff. Ser du att jag har ståkuk. Den får du inte känna då varit en elak kvinna
- Snälla bara lite i alla fall, bönar Sonja

- Ok. Du har ju fina tuttar Knäpper upp din blus

- Du har fått styva vårtor Sonja, Tycker du om att vara f'ängslad?
- Jag vill bara sona och bli en bra kvinna igen


- Jag bröstknullar dig som en lite uppmuntran
- Tack det känns så underbart




- Smek mina vårtor med ditt ollon!




- Smakar på dina styva vårtor. Du har så härligt knottriga vårtgårdar





- Snälla spruta din säd på mina bröst



- Åhh vill spruta din bröst fulla med sperma
Jag ejakuerar. I en två tre stötar pumpas säden åt på Sonjas bröst
- Spruta, Smörj in säden

- mm underbart


2 kommentarer: