tisdag 14 juli 2009

Mys efter Mysak

Taxin saktar in framför klubben Mysak.

-Skall du ragga i kväll? Det är trevligt ställe, frågar taxichauffören då jag betalar

-Kanske det, skrattar jag till svar. Har dejt med en vacker kvinna där

-Grattis , svarar chaffis. Skall jag köra dig tillbaka seanare?

Jag går in och betalar entré och letar mig fram till baren. Musiken är i fullgång och en massa par dansar redan



- En stor stark tack!

- Skall du inte bjuda oss, säger en kvinnoröst bakom mig. Det är Sonja och hennes vänninna Lena

De två tjejerna skrattar åt att jag är lite förvirrad. De är två brunbrända sommartjejer i linne, kjol och högklackat.

- Skål! Hoppas på´en trevlig kvällar, Glasen höjs och vi smakar på ölen

- Skall vi stå här som panelhönor, frågor Sonja och blinkar åt mig. Signalen går fram.

-Får jag lov?

-Så klart!

Vi letar oss ut på dansgolvet och går igång med bugg till en Elvis låt. Det är bra musik och vi dansar några låtar till innan vi går tillbaka till baren. Lena har blivit uppraggad av en kille som bjuder hela gänget på shots då han introducerar sig som Lasse och vän till Lena.



Musiken lugnar ned sig och det blir tryckare. Vi dansar tätt tillvarandra. Jag känner att Sonja vare sig har bh eller trosor på sig. Jag känner Sonjas styva bröstvårtor genom skjorttyget och jag blir långsamt hårdare och styvare

- Vad händer nu, fnissar Sonja. Jag känner hennes hand utanför chinos som sakta rör sig längs bulan som bara blir större. Jag rör sakta min höger hand ned över kjoltyget på rumpan. Känner att Sonja inte har några trosor

1 kommentar: