torsdag 12 mars 2009

Hälsningar från Norrland

Jag vinkade av Sonja på perrongen. Då jag kom igen till lägenheten känndes det tomt och tråkigt. På kvällen plingade det plötsligt på msn. Det var Sonja.
- Jag har kommit hem nu. Vi hade mysigt på vår date. Är fortfarande salig. Skönt att älska
- Det var underbart. Du är en fantastisk älskarinna. Saknar dig
- Vill du ha ett kort på mig
- Gärna kommer nu
Plingar till
- Vad fin du är. Ny klänning?
- mm köpte den í Stockholm. Måste bara prova den
- Tack vill du se lite fräckare?
- Ja så klart
Det plingar till igen
- Vad tycks?
-Du har så vackra bröst!

- Vill du ser mer?
- Så klart
Det plingar till igen och nästa bild på Sonja naturell kommer
- Ville bara visa hur fin jag blev då du rakade mig
- Du ser verklingen fin ut. Jag får ståkuk av dina bilder
- Kan tänka mig det. Sitter du myser för dig själv nu då?
- Ja tyvärr. Men vill ju bara mysa med dig
- Men nu får nu nöja dig med bild


1 kommentar: