tisdag 24 mars 2009

Key West

- Välkomna till Key West, säger receptionisten på hotellet. Skall ni vara med på Fantasy Fest?
- Tack, jo det skall vi
- Här finns det adresser till de som kroppsmålar. West Tattoo ligger runt hörnet och de brukar vara duktiga.

Vi tar på oss badbyxor och bikini och g år ner till West Tattoo. Där är full fart.
- Vad skall ni vara utklädda till?
- Adam och Eva svarar vi
- Helnakna? Då rekommenderar jag ni rakar er helt först, säger tjejen i disken och bokar in en tid ett par timmar senare.



Vi går tillbaka till hotellet och tar en öl och gör oss i ordning. Vi möter ett Alice och John från New York som är på väg ut. De är utklädda till söderhavs par Alice är top-less och kjol utan trosor och John har pouch som han stoppt in kuken i.
- Vad skall ni vara, frågar Alice
- Adam och Eva.
- Wow, Totalnäcka då?
- Ja. fast kroppsmålade
Vi pratar och vi får lite tips om vart man skall gå på kvällen. Alice och John skall vara med i en tävling och tycker att vi också skall ställa upp.



- Kan inte du raka mig, ber Sonja,
- Så klart att jag gör

Vi går in i duschen och jag smörjer in Sonjas venusberg bed raklödder och rakar försiktigt bort hennes ansade buske. Smörjer sedan försikting in hennes nakna mjuka blygd med lotion.

- Nu är det din tur!
Sonja rakar pungen, skaftet och ljumsken så att jag blir helt hårlös. Men jag börjar växa av hennes behandling
- Vad gör du?
-Lite skönt måste vi väl ha, innan vi går ut och roar oss, svarar Sonja. Hon ställer sig med ryggen mot mig och stödjer sig mot väggen och putar ut med rumpan
- Betäck mig nu
Hon är beredd. Hon är våt. Hon särar på benen. Jag glider in som tjuren i hennes sköte. Vi knullar. Vi äskar i duschen. På badrumsgolvet. Till en sista doggy i sängen. Våra brunstläten måste ha hörts över hela hotellet, innan vi kommer till vår orgasm. Jag sprutar in min säd. Sonjar svarar med en viberande orgasm.


Vi relaxar i varandras armar innan vi skall ut på Fantasy Fest.



3 kommentarer: