tisdag 3 mars 2009

Sonjas novell

bild watchersweb


Det är en sommarkväll vid Skeppsbron i Stockholm. Ljum och behaglig efter en varm dag, som gör turisterna kommer in till stan från stranden för att strosa omkring och njuta. Då upptäcker jag henne. En skönhet som kommer emot mig. Solglasögonen nonchalant i håret och handväska dinglade i rem över axeln signalerar att den är en aktiv dam. Brunbrända nakna ben, en kort svart kjol och en vit topp som både visar och döljer.
- Hej!!,Har du väntat länge? Trodde aldrig jag skulle komma ifrån mötet. Sonja kommer leende emot mig
- Kan aldrig vänta för länge på dig. Vad fin och brun du är!
- Tack! Har solat mycket. Topless också, så inga bikinränder på tuttarna
- Wow, det vill jag se.
- Du ser väl urringningen. Inget fusk
Vi faller varandra i armarna och förenas i lång blöt kyss. Våra tungor brottas ett tag medan mina händer går på upptäcktsfärd på kjolen bakpå Sonjas rumpa. Två japanska turister observerar oss lite förläget. Vi går bort mot vår favoritbar och slå oss ner vid ett bord.
- Vad vill du ha för drink?
- Mm är nog sugen på en Sex on the beach. Kanske mer än drink också…
Vi får in våra drinkar och Sonja placerar sig lite närmare mig. Kjolen åker upp i manövern och jag ser att hon har ett par genomskinliga trosor, som gör att springan och den lilla tofsen skymtas.
- Oj, Bäst att dra ner. Sonja ser sig omkring så att ingen noterat
- Ingen brådska. Du ser fin ut
Vi fortsätter att prata om våra bloggar och vad man kan skriva om, då Sonja drar sig närmare mig och viskar i mitt öra.
- Jag är kåt. Jag vill att du knullar mig nu.
Jag känner Sonja hand utanför mina chinos och att hennes beröring gör att manslemmen växer till.
- Jag vill också ha dig. Skall vi gå in på toaletten? viskar jag tillbaka
- Nej det är inget skönt. Vi betalar och går iväg.
Vi lämnar baren och betalar notan i farten till servitrisen, som ler och blinkar mot oss. Hon vet nog vad vi skall göra. Vi går omslingrande in i en gränd och hittar en portgång. Jag drar Sonja emot mig och kysser henne medan jag letar mig in under hennes linne. Hennes hud är mjuk och doftar lotion. Hittar bh-spännet och låter hyskan och haken gå isär så att Sonjas tuttar befrias under linnet. Jag drar upp linnet för att komma åt att kyssa och suga på hennes styva bröstvårtor och knottriga vårtgårdar. Drar sakta ned hennes trosor så satt de hänger ner på vaderna. Känner att Sonja är öppen. Låter pekfingret glida i springan och fångar upp fittsaft. Smakar på fingret och blir om möjligt ännu mer upphetsad.
- Knulla mig nu, begär Sonja och vänder sig om, svankar och tar tag i väggen och gör sig beredd för kopulationen, medan jag knäpper upp mina chinos, drar ner kalsongerna och låter kuken komma ut i frihet. Ser att ollonet är lite blankt av försatsen då jag styr in hingsten i det varma trånga hålet mellan Sonjas skinkor. Sedan förenas vi i kvinnans och mannens kärlekdans. Långa stötar, korta stötar, som möts av Sonjas roterande av motjuckade höfter. Jag känner att jag närmar mig cresendot och hejdar mig. Drar ut. Står still medan jag försöker koncetrera mig på att hålla inne sprutet..
- Snälla fortsätt knulla mig. Vill inte vänta. Spruta om du vill. Bara du fortsätter
- Ja jag kommer in i dig. Vill njuta av dig länge
Jag känner mig lugn. Jag känner mig styv. Jag tränger in igen. Jag glider lätt i Sonja fitta. Hejdar mig och låter Sonja fittknulla mig. Hon kramar. Låter slidan massera min kuk. Jag tar tag i hennes bröst stöter långt och hårt.
- Ja knulla mig hårdare
Vi går i ett intensivt samlag och plötsligt kommer utlösningen. Sonja kramar och skriker kvävt samtidigt som hon biter sig i sin arm. Jag ejakuerar. Tre sprut kommer i den kramande fittan. Vi står stilla medan Sonja kramar de sista dropparna säd ur min manslem. Drar sakta ur den varma grottan. För sedan långsamt fingret längs de glatt blygdläpparn och sedan in i slidan. Känner värmen och hon är alldeles blöt.
- Låt mig smaka, Hans-Erik.
Låter Sonja slicka av fingret. Stoppar in fingret i fittan igen och smakar sedan på den underbara varma blandningen av fittsaft och säd.
- Oj vad det rinner. Är alldeles blöt på låret.
Jag vänder på Sonja. Vi står där fördigsexade och tillfredställda med trosorna och kalsongerna vi knäna. Vi kysser varandra och känner varandras smaker av sperma och fittsaft. Det hörs plötsligt röster och vi får bråttom att dra på oss kläderna och skynda ut i gränden. Hjälper Sonja att torka av sig en liten rännil längs låret med en pappersnäsduk. Tätt omslutna går vi tillbaka till baren.. Enda spåret är en blöt fläck har kommit fram på mina chinos.


- Varit på promenad? Sugna på en drink efteråt kanske? Får jag föreslå Soft afterplay, en mjuk drink. Vår servitris ler skälmskt mot oss.

3 kommentarer:

  1. Hans-Erik skön novell om oss. Det pirrar i magen när jag läser din novell, man bli varm invändis
    kul med novell spännande läsning. kul atT vi följer varandras bloggar.Undrar vad dom tänker om oss dom besökare som är inne. dom tycker nog det är en spännande novell vi har
    kram S-B

    SvaraRadera
  2. Sonja
    Kul att du uppskattade novellen. Det är trevligt att skria om dig. Stämmer beskrivingen av dig eller skall den ändras? Kram H-E

    SvaraRadera
  3. Det stämmer ganska bra det är bra som den är fortsätt så
    kram S-B

    SvaraRadera