torsdag 26 mars 2009

Webkontakt

- Så här ser jag ut då jag jobbar vi datorn, säger Sonja


- Vad brukar du göra vid datorn frågar jag
- Blogga. Läsa mail. Och chatta i bland


- Så brukar jag lägga upp mina nyrakade ben. Så nån kan se dom


-Kommer någon nära brukar jag fånga in honom

- Det kan ju bli farligt
-Vad händer nu. Tar du dig friheter?
- Så klart. Vill ju surfa nära dig
- Nu vill jag smaka på dig. Redan erektion? Går du alltid omkring med stånd?
- Bara då jag är nära dig!


- Jag har rakat mig bara för dig.

- Sonja du har underbara blygdläppar

- Tack.. Dom är till för dig




- Nu vill jag smaka på dig. Dina safter är underbara
-Snälla, snälla, snäll. Knulla mig bakifrån
- Vill det. Det är ju min favorit också. Känns så djurisk

- Det är så skönt att vara inne i dig

2 kommentarer: