tisdag 10 mars 2009

Lena i duschen



-Hej Hans-Erik, har läst din blogg. Tycker om den. Tror du att jag duger att vara med på några bilder? skriver Lena till mig.

- Varför tror du inte det?
- Jag är ju 54 och du kanske hellre vill ha en ung tjej som medverkar.

- Nä, en mogen kvinna som du är bäst. Vad hade du tänkt för typ av bilder?


- Har aldrig poserat naken. Har sett dina alster och har blivit sugen


- Det är Ok . Var skall vi fota då?


- Hemma hos mig är bäst
Jag ringer på hemma hos Lena, som öppnar invirad badlakan
- Oj, jag blev och kom precis ur duschen.
- Ingen fara, Du ser vacker ut
- Tack, Och jag har gjort mig vacker. Vet inte om jag vågar visa.
- Vadå??
- Har rakat mig som en riktig porrstjärna,
- Låter spännande
- Måste ta mig litet vin sen startar vi
- Visar jag för litet så här?
-Vågar jag visa brösten?



- Så här fin blev jag då jag rakade mig
- Du är riktigt vacker. Sexiga blygdläppar. Sära lite på dom
- Tack, Men nu vill jag göra litet mer Hans-Erik. Av med dina kläder!
- Oj. Det blir en överraskning till.
- Det kan man säga. Vill ju inte posera naken gratis.
- Betalt i natura, så att säga

1 kommentar: