onsdag 11 mars 2009

Sonjas novellsnutt

-Varför är du så sen? Har suttit här vänta och trodde inte du skulle komma. Vill du inte ha något bus?. Sonja är sur då jag är sen till vår hemliga date

- Förlåt. Jag fastnade i bilkö. Du är fin idag
- Du kunde väl ha åkt tidigare. Inte roligt att sitt och vänta.
-Är du sugen?
- Klart jag är. Det är väl du med?
Jag smyger av Sonja hennes linne och bh.
- Jag rakat mig bara för dig. Vill du inte känna efter?
- Så klart!! Inga trosor heller?

- Du smakar underbart!
- Vill smaka på dig också.
Sonja knäppere upp mina byxor och drar fram min erigerade snopp. Sonja runkar upp mig och suger. Känner att jag exploderar


-Ja spruta mig i munnen. Din säd är så varm och god!

- Måste få knulla dig.
Jag tränger in i Sonja på den stora soffa, Stöter långt in

- Jag vill ha dig naken
Tar av Sonja resten av kläderna
-Jag vill rida dig
Sonja rider min påle långsamt.Sakta knullar vi till orgasm

1 kommentar: