fredag 27 februari 2009

Barkväll

Det är inte alla som känner en sådan läcker och trevlig kvinna som jag. Jag känner mig lyckligt lottad. Vi träffades på Internet ,där hon har en webbsida och en blogg. Sonja älskar att busa och detta är en historia som hände en kväll för tid sedan då vi var på solsemester i Italien. Sonja är både blyg och fräck. Det är väl ett resultat av vår uppfostran på 60 talet, då tjejer skulle vara mera tillbakadragna än nu.

Vi hade för kvällen bestämt att vi skulle gå ut och ta en drink tillsammans. Sonja skulle klä sig så utmanade som möjligt. Sonja hade därför tagit på sig en tunn, kort hel klänning och nästan genomskinliga trosor. En läcker tofs skymtademedan benen var perfekt rakade ben. Hon efter en vecka läckert solbränd. Hon hade bikiniränderna kvar då hon inte vågat sola topless. Ett arv från 60-talet kanske.





På baren träffade vi Per och Lena, ett annat svensk medelålderspar på semester. Jag märke att Per inte kunde släppa blicken från Sonjas vackra bruna ben. Jag märkte att Lena blev lite svartis och därför började småflörta med mig. Lena lutade sig rejält framåt så att urringning blottade hennes klyfta och avslöjade att hon inte hade någon bh.

Vårt samtal kom snart in på samliv och vi avslöjade både våra favoritsex och fantasier.för varandra. Vi kom till att alla var lite exhibitionistiska, men också lite blyga. Lena avslöjade att hon hade jobbat som strippa en tid på 70 talet, då jag sa att jag hade varit med i några porrfilmer vid samma tid. Per hade vid den tiden jobbat i Australien som badvakt och det var där hade skaffat alla sina tatueringar. Sonja berättade om sin websida och hur kunde förmedla sitt kärleks- och sexbuskap på Internet.

Vi blev alla rejält exaltersade innan kvällen kom till sitt slut och baren stängde. På väg till rummen passerade vi poolen som blev för frestande och plötsligt låg vi alla nakna där och plaskade. Tjejerna vackert bruna och glada och vi killar med början till stånd. Då kom plötsligt hotellvakten och vi fick bråttom att springa in till våra respektive rum. Det var kanske tur annars hade det slutat med alla i en säng.

Då vi kom in började vi prata om Lenas karriär som strippa och min som amatör porrskådis och Sonja
- Jag vågade aldrig göra något sådant då jag var ung. Ångrar mig faktiskt lite. Jag var ju duktig på att dansa och såg ju bra ut. Undrar hur det känns att visa sig naken inför publik?
- Jag skulle ta några bilder som du kan publicera på någon öppen websida typ watchersweb
- Spännande men jag är ju 50plus
- Det finns utrymme för alla åldrar. Och du är ju så fräsh och vacker


- Tycker du det, Tack! Blir det bra om jag drar ned lite så att tofsen syns?








Sagt och gjort och fram med kameran

- Ta av dig bh:n så börjar vi



- Vill kolla hur jag ser ut först. Kanske lite mer läppstift

- Nu vill jag att du tar av dig trosorna

- Ok, bra så här. Skall jag sära på benen, som en äkta utvikningsbrud. Du vill väl se fittan hi hi

- Jag tror det är du som vill visa den. Och den är vacker. Inget att skämmas över.



Efter en timme ligger Sonja helt utpumpad i sängen och svetten bara rinnerfrån henne. Sonja leker lite med klittan och frågar om bilderna blev bra. Jag går upp i sängen och vi tittar på bilderna tillsamans.


Dom var verkligen lyckade.

- Titta här hur fin du är då du ligger i sängen. Att du sparade tofsen blev verkligen sexigt. Sen är ankelbandet snyggt.

- Du tror att någon kommer att tycka jag är dum?

- Dom är bara avundsjuka

- Bilderna med särade ben blev riktigt smakfulla.- Konstigt på stranden vågar jag ju nästan bara dra ned axelbanden och och ibland ta av bh:n.




Jag kände att jag växte till och fick en rejäl erektion då vi såg på bilderna. Sonja hjälpte till att runka upp mig till full storlek.

- Du tyckte om det också? Nästa gång skall vi nog testa att filma då vi älskar. Men nu gör vi det utan kamera och publik. Kom! Jag känner att du också är kåt!

- Jag är kåt på dig!



2 kommentarer:

  1. Sonja
    Jag hoppas att det är OK att jag använder dig som huvudperson. Om inte säg till Kram H-E

    SvaraRadera
  2. Det är ok Hans-Erik det går bra använda mig som huvudperson
    Skönt med novell
    jag kommer
    kram S-B

    SvaraRadera