tisdag 17 februari 2009

Fredagsmys fortsättning



-Men nu vill jag att du får lite skönt. Sonja, knäpper upp min livrem och mina byxor och drar dem av mig. Jag upptäcker plötsligt att jag har varit fullt påklädd med Sonja varit helt naken.
- Du behöver ingen slips heller i sängen, skrattar hon och drar av mig min italienska sidenslips.
- Ingen skjorta heller! är kommentaren, medan knapparna knäpps upp och skjortan far iväg över golvet.
-Boxerkalsonger vill jag inte se här! Och inga strumpor heller!
Plötsligt ligger jag i Adamsdräkten lika naken som min vackra Eva!
- Men det är hemskt vad du är hårig kring snoppen! Jag vill inte ha en buske i munnen och hår mellan tänderna! Lägg dig här medan jag hämtar rakgrejer! Hon ilar iväg genom dörren ut till badrummet och kommer tillbaka från med händerna fulla.
-Lyft på rumpan och lägg dig på den här frottehanduken! Dra isär benen så att jag kommer åt! Hon fortsätter med att badda min pung och penis med en varm blöt handduk.
- Ansar du dig aldrig mer där nere? Jag måste börja med att klippa dig.
Jag känner saxbladen snudda skinnet medan de snaggar av mitt könshår. -
Skall jag lämna en tofs ovanför?
- Har jag något val?, skrattar jag. Men spara en porrtofs ovanför staken!
- Ok då börjar vi, svarar min frissa. Mjuka händer smörjer raklödder på ljumsken, den nu fylliga pungen och fram till anushålet. Min kuk hade växt sig grövre och rest sig till stånd av den kärleksfulla skönhetsbehandlingen.
- Oj Petter-Nicklas verkar ha vaknat till liv! Men han får vänta lite till han blivit nyrakad! Jag har bytt till nya rakblad så det kommer att bli superslätt. Sonja sträcker ut pungskinnet låter rakhyveln löpa över. Försiktigt ansar hon sedan penisskaftet och sedan den lilla skinnön bakom pungfästet .Känner sen hur mjuka händer smörjer in lotion in det alldeles släta skinnet.
- Vad tycks? Jag sparade en ”porrtofs; Sonja håller upp en spegel där jag ser mig själv med ett slätt lotionglänsande underliv förutom sen smal korttrimmad hårtofsmellan penisroten och naveln. Jag såg också vad jag tidigare bara känt. Att jag hade växt ut till full manlig kraft.
- Känns bra! Du är duktig frissa! Men kolla! Håret försvann men snoppen blev ju verkligen till sig! Vad har du gjort?
- Det var ju meningen! Men vill att du kommer in i mig och älskar mig nu! Sonja rullar över på rygg. Hon drar upp knäna och särar på benen. Hennes röda rosenblad har brustit ut i full blomning och bjuder in mig. Jag för sakta svärdet in i slidan. Det glider underbart lätt i vaginasaften då jag stöter med omväxlande långa och korta rörelser. Jag lyfter upp hennes ben på mina axlar för att kunna tränga långt in.
- Försiktigt och långsamt, kvider Sonja tyst.
Jag drar ner takten och använder omväxlande korta och långa drag. Jag känner att det börja rycka och drar ut penisen från hennes kärleksfälla.
-Spruta inte!! Jag håller i snoppen, uppmanar Sonja mig.
Jag frar ut min lem och Sonja kniper åt kring
under ollonet med tumme och pekfinger och ”nästan-sprutet” stoppas i sin linda med några svaga ryckningar. Jag försöker tänka på annat men svårt med en vacker naken kvinna intill sig. Jag kysser en långsamt medan jag smeker hennes bröst. Jag känner att jag får kontroll och kan hålla inne ejakuationen
- Nu vi gör en doggy; Sonja styr över till nästa favoritställning och ställer sig på knä och lutar sig med huvudet på kudden med stjärten i vädret. Jag särar på hennes lår lätt för att bättre komma åt kärleksbrunnen med min stegrande hingst, som sakta leds in i stallet. Jag glider in och ut och den tatuerade fjärilen på hennes rumpan flyger i takt. Fångar upp Sonjas fallande höger bröst med min hand och låter hennes knottriga vårta glida längs mitt finger. Känner hennes styva vårta som eggar min lem till ytterligare stegring. Nafsar henne i nacken som en brunstig lejonhane.
Sonja stönar och biter i kudden för att dämpa vårt kopuleringsspråk. Tänk om grannarna hör? Sovrummen ligger ju mitt emot varandra. Spännande men lite pinsamt, om…

1 kommentar:

  1. Skönt när du tar mig i doggy bak ifrån jag hur vi njuter av varandra. det kändes skönt när jag har ansad dig bara med en liten tofs kvar. grannarna blir nog kåta när dom hör våra njutningar vägg vid vägg nog är det spännande sexnovell
    kram S-B

    SvaraRadera