torsdag 12 februari 2009

Puss på kinden Forts 2


Vi möttes på en uteservering nästa gång. Det var en skön sommarkväll. Sonja fick några beundrande blickar då hon kom in och sökte efter mig. Jag kände mig stolt, då hon kom fram och gav mig kyss och sattes sig vid bordet. En snygg parant kvinna precis lagom sexigt klädd. Svart kavaj, en kort svart kjol, svarta stayups och halvhögklackade svarta skor. Ännu läckrare då hon tog av sig kavajen och visade sig solbränd genom en tunn halvgenomskinlig blus med spets BH under. Den färgade tatuering på skuldran lyste igen
- Hej, Hoppas att du inte väntat för länge?
- Nej, det är ok. Jag är jätteglad att se dig igen.
- Jag också. Bjuder du på ett glas vin?
Vinet kommer in och första blygseln släpper. Jag ger en komplimang för hennes klädsel.
- Tack! Men jag är inte helt klädd ändå. Har inga trosor, viskade hon och såg sig för att förvissa sig om att ingen hörde.
- Wow. Blir riktigt sugen
- Förstod det. Vill åka hem nu
Vi betalar och tar en taxi. Vi sitter nära varandra och Sonjas kjol glider upp. Jag smeker hennes lår och skymtar en mörk tofs. Samtidigt känner jag Sonjas hand på min bula som börjar växa. Vi kysser varandra med en lång djup tungkyss.
I hissen upp undersöker jag hennes nakna skinkor medan vi kysser varandra igen
- Här bor jag. Sonja visar sin etta, med sovalkov som domineras av en stor bred säng.
- Ser skön ut, säger jag längtande
- Mmm men bäst då jag ligger i den, skrattar Sonja till svar.
Sonja häller upp varsin kall öl, innan vi glider ner soffan och hon zappar fram en vuxenkanal. Vi kommer mitt in i en svensk amatör porrfilm. Filmparet är snart igång ett intensivt knull som avslutas med att mannen sprutar sin sats in sin motspelerskas mun.
- Jag är redo idag, viskar Sonja
Våra tungor möts i en ny kyss medan jag tar av henne allt utom hennes parfym och tatuering.
Sonjas bröstvårtor av redan styva av min tunga och sedan särar jag på hennes ben för att smaka på springan, blygdläpparna och klitoris. Sonja är våt och jag är erigerad. Försiktigt lyfter jag hennes ben till axlar och penetrarer henne långsamt Förs grunda sedan djupa juck som besvaras av hennes knip och motjuck.
Vi rullar runt och rider mig. Jag suger på hennes bröst medan Sonja rider min hingst fram till ett cresendo och tömmer min sats i henne
- Åhh, det går för mig. Sonja kramar min lem medan hon ryster i en orgasm
- Blev så kåt på dig. Har fantiserat då jag har sett på film.
- Verklighet är bättre än fantasi!
- Precis. Men har ibland fantiserat om jag är med i en porrfilm. Undrar hur det känns? Att knulla på beställning framför andra
- Vi kanske kan göra verklighet av fantasin, svarar jag med leende.

1 kommentar:

  1. Hans-Erik skönt med fantasi
    bra novell kul att jag upptäkte dig på blogg som jag följer

    kram S-B

    SvaraRadera