måndag 2 februari 2009

Rakning


Sonja och jag har varit nära vänner en tid. Det har alltid funnits en attraktion mellan oss, men vi har nästan alltid något i vägen så därför hade det inte blivit något, förrän nu. Men en kväll gick vi ut tillsammans och så satt vi på en liten mysig pub när hon frågade mig om jag nånsin hade älskat med en kvinna med rakad fitta? Jag sa ja och hon undrade hur det var?
– Extremt sensuellt och svårt att beskriva i ord, man själv måste få uppleva det.
- Varför undrar du det?

Då bytte hon snabbt samtalsämne och det gick flera veckor innan det togs upp igen. Då var vi hemma hos mig och Sonja bekände att hon drömde om att få ha rakad fitta, men var rädd för att göra det själv.

– Du går miste om något alldeles extra och vill du så gör jag det gärna för dig, sa jag.

Hon var ännu osäker, men jag kunde se att hon ville pröva det.

– Om du vill får du raka mig sen, sa jag. Det gjorde susen och med ett stort leende sa hon,

– Vi gör det.

Vi satte på soft musik, tände en svag lampa i sovrummet, sen gick vi in i badrummet och klädde av varandra. Jag tog fram saxen och började ansa hennes buske till kort nästan till stubbat längd. De mörka hårtofsarna samlas på golvet. Sen sträkt jag mig efter raklöddret och smorde in resterna av hennes hårtofs i skum. Skummet och den mjuka fingrarna fick hennes bröstvårtor att styvna. Hon tittade storögt då jag tog fram rakhyveln, innan hon började slappna av, la sig tillbaka och slöt ögonen. Jag satta i färska rakblad i hyvel och tog god tid på mig och rakade henne försiktigt. När Sonja var helt slät, var hon så tänd att hon hade svårt att sitta still och handduken hon satt på var fuktig. Jag torkade bort skummet som var kvar och smörjde in hennes nyrakade fitta med lotion.

– Nu är det din tur att raka mig, sa jag. Lite nervöst satte hon igång. Kuken var nu stenhård och det dröjde inte länge förrän hon var klar. Jag öppnade en flaska vin och halva flaskan blev uppdrucken medan vi utforskade varandras kroppar med kyssar och händer. När jag till slut gav henne en lång kyss och slickade längs med hennes nyrakade fitta kom hon nästan genast. Hon tog tag i mitt huvud, tryckte mig mot fittan och vädjade att jag inte skulle sluta. Jag är alltid villig att lyda en kvinna, så jag slickade henne igen.

- Jag vill knulla, sade vi båda två samtidigt.

Sonja satte sig över mig och sänkte sig sakta ner. Det är nästan omöjligt att beskriva hur skönt det var. Hon var så våt och samtidigt så härligt följsam. Till sist satt hon i mitt knä. Hon la armarna om mig och rörde sig inte på flera minuter. Hennes fitta kramade min kuk. Efter några minuter reste hon sig upp, höll i sig i mina axlar och började långsamt rida mig. Känslan av rakad fitta och kuk var ofattbar. En silkeslen underbar njutning. Gradvis ökade hon farten tills hon studsade upp och ner och jag stötte upp mot. När jag kom, kändes det som om hennes fitta sög i sig min sperma och hon skrek högt när hon föll ihop ovanpå mig.

Det var den rakade njutningen
Bild watchersweb

1 kommentar:

  1. Hans-Erik renrakad är skönt för Bägge partner sköna drömmar mjukt och lent, skön sexnovell det är härligt att läsa dina novell
    kram Sonja

    SvaraRadera