onsdag 11 februari 2009

Skärgårddsflirt forts


Den här gången kände jag att jag ville dra ut på älskogen så länge som möjligt. Solens hettande strålar, den varma vinden som smekte våra varma kroppar samt måsarnas skriande läten från himlen gav stunden en oerhört sensuell inramning som jag ville hålla kvar vid så länge som möjligt. Samtidigt fanns möjligheten att någon båt kanske just nu tuffade förbi på fjärden och kunde se oss genom en kikare, vilket kryddade situationen ytterligare.

Sakta och lätt började jag smeka Sonjas slidöppning med mina fingrar, och bara ”doppade” fingerspetsarna i hennes blöta öppning för att smörja fittläpparna lite. Jag hörde på Sonjas andhämtning att hon hade blivit ganska upphetsad nu och hennes andetag var grunda och snabba. Samtidigt fortsatte jag att sakta egga henne närmare och närmare en orgasm genom fingrarna. När jag till slut förde in ett finger i hennes sammetsklädda tunnel, och började massera hennes G-punkt kunde hon inte hålla sig längre.

- Ååhhh, så skönt, fortsätt så” stönade hon fram samtidigt som hon började möta mina rörelser med lätta motjuck. Hon var så blöt vid det här laget att jag utan problem också kunde få in både ett andra och ett tredje finger för att ge henne en riktigt grundlig inre massage! Samtidigt fortsatte jag att slicka, suga och nafsa i hennes styva bröstvårtor hela tiden för att ytterligare hetsa henne, och när jag till slut lät tummen börja gnida mot klitorisen också, lyfte hon upp höfterna så mycket hon kunde.

- Ja, jag kommer, fortsätt! stönade hon fram Några sekunder senare kände jag hur hennes väggar drogs ihop runt mina fingrar när orgasmen bröt fram genom hennes underliv och hon gned sig mot min hand hela tiden. Så småningom avtog hennes slidryckningar och hennes andhämtning saktade ned lite grann också och jag lät mina fingrar glida ur henne.


Sonja låg och blundade och försökte hämta sig från den explosiva orgasmen, och jag njöt av synen framför mig. En brunbränd, vacker kropp med toppiga bröst där vårtorna fortfarande var styva, en svettblank mage som ledde blicken ned mot håret i hennes skrev som glänste i solskenet, runt de uppsvällda blygdläpparna. Medan jag lät Sonja sakta återhämta sig från orgasmens efterdyningar, kysste jag stilla hennes hals, öron och bröst utan att lägga in någon erotisk underton men eftersom jag fortfarande låg där upphetsad med praktstånd, så kunde jag inte låta bli att smeka mig själv, och jag kände hur ännu mera försats sipprade ut och täckte ollonet så det blev alldeles oljigt.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig novell den är jätte bra
    blir kåt av den när jag läser novellen
    kram S-B

    SvaraRadera