tisdag 10 februari 2009

Skärgårdsflirt




Sonja och jag tillbringade sommarsemestern ute i skärgård. Det var ofta underbara veckor, fyllda med sol, god mat & goda viner samt naturligtvis massor av lustfyllda upplevelser.

Ett av de finaste minnena har jag från en dag i mitten av juli. När vi vaknade var himlen klarblå och temperaturen redan över 20-strecket så vi beslöt oss för att ro ut till en holme för att sola och bada. Sagt och gjort, en liten frukost, och sedan ut i båten till holmen och dess å klippor för att fläka ut oss i solen. Eftersom vi låg alldeles ensamma på ön, struntade vi också i badkläder, utan lade oss som Gud hade skapat oss. Efter ett par timmar hade temperaturen gått upp ytterligare och låg säkert över trettio grader, men eftersom det hela tiden blåste en lagom ljum vind, så blev det aldrig obehagligt, men jag bestämde mig ändå för att gå ned till båten för att hämta ett par öl.

När jag hoppade iland och började gå upp mot platsen där vi hade lagt oss, tittade jag på Sonja där hon låg på rygg, med slutna ögon och hennes brunbrända kropp var täckt av små, fina svettpärlor från solens strålar. Hon var så vacker i solskenet att jag fylldes av ömhet och kärlek, och jag bestämde mig för att försöka ge henne en njutningsfylld stund, utan att tänka på mina egna behov i första hand. När jag kom fram till dynorna, lade jag mig stilla ned på sidan bredvid henne på ena armbågen, och funderade lite över hur hon skulle tänkas vilja bli förförd idag.


Till slut kunde jag inte hålla mig längre utan böjde mig sakta ned och började försiktigt att slicka svettdropparna från hennes ena bröst. Jag slickade stilla och försiktigt, och lät tungan bara snudda vid bröstvårtan på vägen upp längs bröstets rundning. När jag till slut hade slickat rent hela hennes bröst, lät jag tungan börja cirkla runt vårtgården och bröstvårtan som, nu hade styvnat lite av en begynnande upphetsning. Jag cirklade med tungan och väntade tills vårtan var ordentligt erigerad innan jag sög in den i munnen och jag belönades med ett lågt, utdraget ”Mmmmm” från Sonja. Jag behöll hela vårtgården i munnen, och sög på den samtidigt som jag lät tungspetsen fladdra över själva vårtan, tills jag kände hur Sonja svankade upp med ryggen för att möta min svepande tunga. Doften och smaken av Sonjas solvarma hud gör mig alltid fylld av åtrå, och den här dagen var inget undantag. Jag hade känt hur min lem hade börjat resa på sig redan vid första slicket, och nu var den rest i hela sina prakt, med ollonet oljigt av försats. Jag släppte nu Sonjas bröst för att ge hennes andra bröst samma behandling, som jag redan hade gett det första, och jag koncentrerade mig på att ge henne så mycket njutning som möjligt.

Samtidigt lät jag mina fingrar leta sig nedför hennes mage tills jag kände hennes djupa navel med den knottriga botten. Sedan vidare tillsjag kände tofsen mot mina fingertoppar. Luggade lite fitthåret för att ge en ilning. Sedan sakta lät jag fingrarna ´fortsätta söka sig ned, tills jag kände hennes klitoris, som redan var uppsvälld och styv. När jag sedan lät fingrar leta sig in i hennes blöta öppning insåg jag hur upphetsad hon hade blivit. Stoppade in två fingar, fångade upp lite vin som jag sög i mig.

4 kommentarer:

  1. Sonja,

    Om du gillar inledningen kan du väl skriva en fortsättning. Kram H-E

    SvaraRadera
  2. Hur gör man då? ska jag kopiera, av den där novellen och lägga in den på min blogg skriver jag fortsättning på den och plusra den i min blogg och så vidare
    kram S-B

    SvaraRadera
  3. Sonja

    Vill kan väl testa att du kopiera och lägger in på din blogg och sen skriver fortsättnin och publicerar, Sen kopierar jag in på min blogg. Vi kan väl se om det funkar. Kram H-E

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera