onsdag 11 februari 2009

En Puss på Kinden, Fortsättning på Sonjas novell


Jag var nervös som skolpojke då jag gick upp mot Sonjas dörr. Det var första gången som skulle träffas. Vi hade visserligen skrivit och pratat med varandra över nätet, men aldrig IRL som man säger på nätet. Vi hade upptäckt varandra genom våra bloggar, som var sexigt inriktade och upptäckt hur bra vi kommunicerade. Idag var det alltså dags. Jag tog av pappret om rosbuketten och ringde på. Evigheter innan jag hör klapprande klackar och dörren öppnas och där är Sonja.
- Hej Hans-Erik, Välkommen! Kom in! Vilka vackra blommor. Du är för gullig.
Vackrare och sexigare än jag hade inbillat mig. Klädd i högklackat, svarta strumpor, snäv svart kjol, en läcker röd blus med en generös urringning som visar en inbjudande klyfta. Jag tar av mig rocken och går in i hennes hus. Dämpad belysning, tända ljus och soft musik.
- Var så god! En whiskey smakar väl bra innan maten
- Tack, Vad fint du har
Vi slår oss vid soffborde och börjar prata om ditt och datt medan vi avslutar våra drinkar.
- Är du sugen på lite räkor?
Såklart jag är. En stor skål med smögenräckor, rostat bröd och vitt vin får oss i stämning.
– Jag har laddat ner filmen vi pratade om. Ett avsnitt var bara så läckert.
- Du menar då dom älskar på stranden??
- Precis! Bara så underbart. Jag sätter på TV:n
Sonja satte i gång DVDn och filmen kom igång. Det var ett avsnitt ur porrfilm som riktade sig till par och var lite mjukare i framtoningen. Ett medelålders par låg nakna på en filt på en solig strand och smekte varandra. Mannen hade redan fått en rejäl erektion, och kvinnan särade på sina ben och så kom penetrationen.
- Läcker scen. Man blir riktigt sugen, sa jag och flyttade mig närmare Sonja i soffan.
- Mmm tycker om filmen
Jag kände hennes lår och överkropp tätt intill mig och la försiktigt upp armen om hennes axlar medan vi forsatte att titta på filmen. Filmparet fortsatte att knulla i olika ställningar medan Sonja och jag tryckte oss mot varandra. En tung kyss. Våra tungor brottades med varandra och lång stund. Jag lät min fria hand sakta knäppa upp Sonjas blus. Smekte hennes sida, sedan utsida på BH:n. Den styva bröstvårtan kändes genom de flortunna tyget. Sökte mig till ryggen och låset till skattkammaren, dyrkade upp hyskan och haken och släppte ut brösten. Två underbara, runda mjuka tuttar. Smakade på de styva vårtorna, lät tungan snudda vid de knottriga vårtgårdarna. Vi kysstes mer intensivt och njöt till ackompanjemang av brunstläten från det älskande filmparets heta knullande.
Jag känner att Sonjas hand utanför byxorna som får min kuk att resa sig medan jag försöker leta mig in kjol slitsen
- Nej, Hans-Erik. Inte ikväll. Vill inte göra det första kvällen. Tycker du jag är dum?
Jag hejdar mig och vi går hopslingrade mot dörren. Sonja med bar överkropp och bara med ett halsband. Hennes tuttar är oemotståndliga, Vill inget hellre än att få knulla denna underbara kvinna. Men jag beslutar mig för att vara en gentleman Jag kysser Sonja adjö, Kysser hennes tuttar.
- Vi ses i morgon igen!

1 kommentar: