tisdag 24 februari 2009

Efter festen

- Vilken kul fest vi var på. Trevliga människor och fin mat. Sen var det så härligt att klä upp sig fin. Dansa och bara ha det skönt. Sonja ler och ser lycklig ut i taxin hem. Vi är lagom salongberusade efter vin och några drinkar vid dansen
- Nu skall det bli skönt att komma hem och varva ner. Sen blir det väl lite mys?svarar jag Sonja.
- MM vi får väl se!, Kännde att du stånd du vi dansade. Hade du hade det då du dansade med Lena också? svarar Sonja lätt anklagande innan jag kysser henne. -Du blir väl inte kåt med alla kvinnor?
- Bara med dig älskling,
- Bra då. Vill inte unna Lena något sådant. Kan du inte ta ett kort på mig i min fina klänning.
- Så klart! Jag hämtar kameran.
- Ställ dig framför spisen.
Sonja poserar i sin vackra svarta aftonklänning. Hon har släppt ut sitt mörka axellånga hår och ser ut som en gudinna.

- Du har en fin klänning ger jag henne en komplimang, medan jag knäpper några bilder.



- Men du vill väl se mer av mig, kontrar Sonja, Kan du inte ta några fräcka bilder av mig? Du har ju alltid bett att få en nakenbild på mig. Vinet har gjort mig lite wild and crazy
- Jo klart jag kan ta lite nakenbilder av dig. Du är så fin utan kläder
- Men inte helnaket. Jag har aldrig vågat ställa upp på sånt förrut. Det kanske bara blir dumt.
- Vi kan ju radera om dom inte blir lyckade
- Precis. Ge mig en lite whisky så startar vi. Men du måste lova att bara ta smakfulla bilder. Vill inte visa mig helnäck på kort. Jag är ju både mamma och 50plus
Jag serverar oss varsin liten whisky on the rocks
- Du är så fin. Har ju inget att skämmas över
- Ok om du säger så. Då startar vi.
Sonja låter axelbandet glida ner.
- Du ser ut som en filmstjärna. Men vill se lite mer.
Sonja låter klänning glida ner och blotta en vacker rumpa med fina underkläder.
- Ser läckert ut då stringtrosan visar hela rumpan

- Är det så du ville ha bilderna? Vad skall du ha bilderna till? Du tänker väl inte visa för dina kompisar? Du får bara ha dom för dig själv. Titta på dom då jag inte där. Så du kan fantisera om mig Hi hi.
- Nu retas du bara
- Vet det. Men det känns skönt att stå naken framför dig och fresta dig som Eva i Lustgården
-Vänd dig om så att hela du syns
- Vet inte. Tycker du tuttarna är OK? Det är lite pinsamt faktiskt
- Du ser så sexig ut



- Ta av dig stringen också. Bilderna blir bra
- Vet inte . Har ju rakat mig. Vad skall folk säga, Sonja rodnar.
-Ok lite whisky till.
Sonja smuttar på glaset
- Nu vågar jag. Tar av sig den sista blygseln några strip dansös steg och kastar i väg trosan på mig
- Nu fick du lite att lukta på
- MM det gör mig kåt, svarar jag lite andfådd
- Du ser så fin ut. Du har ju en underbart vackert venusberg. Sen kan du sära lite på fittläpparna. Ser så läckert ut.

- Tack! Men du får inte visa bilderna för nån.

- Lovar. Sära lite mer på benen. Se lite kåt ut.

- Ser jag kåt ut nu?

- Du ser så förförisk ut. Lite mer tigrinna Grrr!

- Jag är kåt nu vill jag göra annat än att fota.Ser du inte att jag är fuktig?
- Skall bara lägga undan kameran.
- Men fort. Vill se dig naken också. Är du redo...?

1 kommentar:

  1. Fin novell Hans-Erik alltid redo för dig
    festen var bra känner mig vacker för en dag *ler*
    kram S-B

    SvaraRadera