måndag 9 februari 2009

Sommarminne


Sommarminnet, det började som en typisk sommarlördag. De flesta av grannarna i vårt kvarter, var utanför huset och arbetade i trädgården, och så var vi, min fru och jag. Genom dagen småpratade vi fram och tillbaka med olika grannar, och när kvällen närmade sig började vi spendera mer tid att prata och mindre och mindre tid åt trädgårdsskötsel. Naturligtvis, det var varmt väder och hårt arbete gör dig törstig. Vi började alla gå från vatten och till den kalla ölen och det kylda glaset med vit vin.

Ämnet för middag kom upp och vi planerade tydligen alla, att sitta utanför huset, eller på terrassen och grilla något. Vi var tre par som strålade samman på Micke och Kickis stora veranda för att grilla, äta, prata och naturligtvis dricka ett par öl och kanske ta oss ett glas vin. Vi insåg att vi stod inför en situation som sällan eller aldrig inträffar. Alla sex av oss var barnlösa för natten.. Ungdomarna var hos kompisar eller på resa. När vi insåg blev det bestämt detta var en bra kväll för biffar och en sallad tillsammans.

Vi spelade lite kort, pratade och delade historier om våra ungdomar och vår egen ungdom,. Kanske allt började då konversationen kom in på till semester och båtliv, där Kicki berättade en historia första gången hon visade naken för killar. Det var en varm dag när hon just hade börjat på gymnasiet . Hon och en kompis låg på en liten flotta ute i sjön och solade utan baddräkt då en roddbåt med ett par killar rodde fram och skrämde upp tjejerna så att killarna fick se deras tuttar och buskar. Lite pinsamt med samtidigt spännande förklarade Kicki. Jag frågade om henne om inte solade naken nu förtiden.Kicki är numera en söt blondin, omkring 165 cm över havsytan, med levande blå ögon, en smal kropp ,fina bröst, små, men ganska vackra. Hon svarade fräckt att hon minsann nog hade sett mig och hur jag kollade henne med ögonen tillräckligt många gånger, och att hon visste nog hur mycket jag själv önskade att se. Jag kunde inte låta bli att hålla med henne om detta! Hon ler och blinkade med ögat. Min fru, Sonja skrattade och sa att det troligen hade varit jag, Hans-Erik som var med i båten, jag var så ”bröst fixerad”! Sonja fortsatte och sa, ”att om hon i stället hade sett mig sola naken, så skulle hon inte ha sett mycket hon heller”. De andra gick med på skämtet och log högt.

Vi har alla varit grannar i drygt 20 år nu, våra barn hade lekt, bråkat och några hade hittat sin första kärlek i grannskapet. Vi var alla i samma ålder kring 50. Micke är en drygt 185 cm, bilförsäljare till yrket, tjock utan att vara fet, mörkhyad, en gemytlig man med lätt till leende. Han föreslog att Kicki och jag kanske skulle gå och sola tillsammans. Vi skrattade både nervöst, och sjönk lite ner i stolen, men när vi gjorde ögonkontakt, kan jag berätta att hon gillade idén väl så mycket som jag gjorde.

Johan, som var och såg ut som en ekonomichef på kommunen, föreslog sedan, att vi kanske borde göra kvällen mer intressant genom att ändra kortspelet och i stället spela klädpoker. Vi hade alla fått tillräckligt att dricka för att få det att låta som det vore en bra idé. Åh, det var så klart en hel del hämningar och velande fanns det. Tjejerna var inte särskilt entusiastisk, men vi killar, övertalade dem till att åtminstone försöka ett par spel. Eftersom det var en varm dag var vi alla var lätt klädda. Vi hade alla shorts, t-tröjor och sandaler. Sonja hade ingen behå. Hennes bröstvårtor såg redan ut som hallon och pekade stolt under hennes tunna vita t-tröja. Sonja, har mörkt hår, knappt165 lång , minst bland flickorna, men med varma bruna ögon och ett förfärligt hetsigt temperament när hon exploderade. Hon har en smal spänstig kropp med en fin rund mallig rumpa, som fått mycket uppmärksamhet från männen i kvarteret. Hon beklagade sig, att hon hade ett plagg mindre på sig än de andra flickorna och vi insåg att killarna alla hade 5 persedlar vi också.

Maria, som oftast kallas Mia bland vänner, föreslog att om någon var för blyg för att ta bort ett plagg, kunde få stå över och i stället våga göra en grej. Det var vi alla överens om. Vi fick alla färska drycker och startade spelet. Man kunde nästan känna den nervösa spänningen och förväntan. Mia vann första hand, Micke andra. Inte mycket hände ännu, vi tog bara av våra skor, men den tredje hand förde oss närmare det kritiska ögenblicket. Korten var utdelade, och Sonja vann med en triss. Johan, en 175 cm rödhårig med en smala axlar, förlorade sin skjorta. Flickorna hojtade då fick se hans bringa med tatueringarna trots att de alla hade sett honom många gångar med bar överkropp vid poolen eller i trädgården. Kicki tog långsamt bort sin t-tröja, för att avslöja en låg ljusblå behå som visade lite av hennes behag. Jag stod upp och tog bort min skjorta. Kicki vann nästa runda med en stege.

Jag satt plötsligt satt i kalsonger, vilket orsakade Kicki att titta på Sonja och påpeka, att det maskulina paketet inte såg alltför litet ut i förhållande till Sonjas tidigare påstående. Sonja överraskade mig genom att av sig sina shorts för att avslöja sina rosa trosor. Hon rodnade och sa att om hon hade känt att hon skulle bli sedd så här offentligt, då hade hon tagit på sig sina raffigaste trosor. Jag trodde att hon skulle ha tagit en ”våga”. Johan tog av sig sina shortsen och kastade dem i knän på min hustru, eftersom hon var den som smädade honom mest när hans skjorta lossnade.

Mia, hon var en mörk, väl rundad kvinna, ca 165 cm lång, tog bort sin T-shirt att avslöjade ett par stora bröst instängda i en vacker vit behå medan Micke hade under tiden förlorat sin skjorta. Den sexuella spänningen mellan oss växte tydligt, allt eftersom fler nervösa flin bröt ut. Jag vann den nästa giv. Sonja som satt i t-shirt och underkläder, valde att ta en ”våga”. Eftersom jag vann det var mitt val att dela ut utmaningar till de som vågade. Jag insåg att vi behövde lite åtgärder för att pressa oss lite längre in i det osäkre. Jag bad Sonja att sitta i Johans knä i 30 sekunder och kyssa honom med lust, inte bara som en kompis. Hon vände sig, röd i ansiktet och blickade på mig med blixtrande hetsiga ögon. Kicki manade på henne när hon långsamt reste sig, gick över till Johan. Hon satta sig trotsigt i hans famn för en stund och började sedan att sakta kysste honom. Hon bröt kontakten, log elakt mot mig, sedan kysste honom igen. Denna gång hon glidit hennes tunga i hans mun. Alla vi andra fyra, även Maria, hurrade dem. När hon reste sig upp kunde jag se Johans shorts hade börjat ”resa tält”.
Johan tog också en ”våga”, så jag uppmanade honom att massera Sonjas axlar och nacke samtidigt nypa på hennes hals och öron i 30 sekunder. Johan fortsatte att göra det som gruppen uppmanade honom att göra. Som tiden gick och han gjort sitt, var de både heta och röda i ansikten. Efter att ha tittat på makens kyss och massage med en annan kvinna, som även hade gett honom erektion, tittade Mia lite förfärad på oss andra. Hon tog en annan drink med vin och sedan tog hon av sina shorts och var nu klädd endast i behå och matchande spets trosor. Mickes shorts föll de också och avslöjade ett par färgstarka boxar kalsonger, medan även Kicki fick ta av sina shorts och avslöjade ett par minimala stringtrosor som dolde en liten ansad tofs. Till killsarnas fölrtjusning hade hon ros tatueras på rumpan.

Förväntningen inom gruppen växte, vi killar hade alla olika grader av stånd och flickornas ögon var blanka av förväntan. Micke gick upp och gav en ny omgång drycker, medan jag tog och gav den nästa giv. Mia vann igen. Hennes reaktion var lättnad över att ha hållit sig högst uppe och även undvikt en ”våga”. Micke däremot tog en ”våga”. Maria tänkte efter en hel minut och började att rodna när hon vågade be honom att ge henne en hel minut fot och benmassage. Micke började massera Marias fötter och gled med sina händer upp och ner på hennes ben hela vägen upp på hennes lår, till kanten på hennes trosor där en mörk buske tittade ut från kanterna av trosorna. Mickes fru Kicki var nästa. Hon tittade på Micke och sedan flyttade hon sina ögon över till mig och djärvt knäppte upp sin behå och drog sakta av sig plagget. Jag såg de små hårda spetsig brösten och ropade mitt godkännande och fick ett leende från henne och en spark i häcken och råsop över näsan från min temperamentsfulla Sonja. Alla de andra, inklusive Sonja, garvade och log högt.

Jag tog en ”våga”, som orsakade att Kicki att börja klaga över att hon hade visat mig något och hon förväntade samma från mig. Mia överraskade oss alla när hon drivit vårt lilla spel till nästa nivå när hon sa: "Jag kräver att du masserar Kickis bröst i 30 sekunder". Jag lutade över henne och smörjde in området under hennes axlar, innan jag försiktigt kupade hennes små fräcka tuttar. Jag tittade på Micke, jag var inte säker på vad hans reaktion skulle bli och kände mig lättad över att se att han skrattade stort och förmanade henne, ”Kicki, du skulle inte ta honom på kuken!. Kicki förläget log också medan hon tog bort sin hand och jag körde mina tummar över hennes bröstvårtor ganska försiktigt. När min tid var ute, var det spetsen på min kuk som avtecknade sig bakom en fuktig fläck på mina kalsonger. Kicki log ett mystiskt leende mot mig.

Sonja var nästa. Jag såg hur hon nervöst drog sin T-shirt över huvudet för att visa sina vackra runda bröst. Hon rodnande och blev totalt röd i ansiktet när Micke och Johan visslade lågt för att visa sitt godkännande.Johan reste sig och långsamt och tog av sig sina boxarshorts. Hans långa, tunna delvis upprättstående kuk gjorde att de tre damerna hojtade och skränande i sitt godkännande. Maria började blandade igen korten och frågade om Johan nu var ute ur spelet. Kickis ögon kollade Johans nakna kropp och sa, "Nej, men om han vill spela har han att ta ”våga” när och om han förlorar och jag har en stor och viktig ”våga” i åtanke för honom". Vi alla var lagom fulla och kåta på denna punkt så efter skrattet som uppstod var vi snabbt överens. Mia vann igen med ett fullt hus, så det var dags igen för flera av oss att stå nakna. Micke reste sig upp och drog ned sina boxarshorts ner över hans stora hårda feta kuk.

Nästa, hans hustru Kicki stod upp och långsamt gled hennes stringtrosor ner över hennes rumpa. Hon lutade sig över mot mig och smörjde sina trosor över mitt ansikte. Jag kunde lukta hennes feminina doft av brunst och det gjorde mig ännu mer upphetsad. Jag var den nästa som förlorade kalsonger, och min hårda kuk studsade ut och jag pekade med den runt bordet. Kicki visslade lågt och tittade uppskattande på mitt stånd. Jag tittade på Sonja, som tittade forskande på Kicki, medan hon fortsatte med att utföra en långsam sensuell, nästan rituell dans. Hon gled långsamt ut ur sina trosor. Hon vända sig först för att visa sin vackra rumpa för alla, och när hon vände sitt ansikte fram, såg vi hennes svarta välansade buske. Hon tittade mig i ögonen och räckte därefter sin arm till vänster för att hänga sina trosor på spetsen av Johans långa hårda kuk.

Eftersom Johan var redan naken, hade han inget annat val än att acceptera en ”våga”. Mia överraskade mig igen genom att uppmana sin man att kyssa Kicki medan han gnuggade hennes bröst i en minut. Johan gick upp, gick runt bordet och knäböjde ner bredvid Kickis stol. Han hjälpte henne i sin tur att möta honom och de började kyssas, först långsamt och sedan mer passionerat eftersom han förde in sin tunga i hennes mun och knådade hennes tuttar. Johan stoppade motvilligt när tiden var ute. En stor droppa med försats blänkte på hans kuk. Mia log och blandade korten igen.

1 kommentar:

  1. Klädpoker har man spelat,sköna härliga berättelser du har riktigt bra har läst allt ihop med glimten i ögat
    kram till från mig

    SvaraRadera