torsdag 19 februari 2009

Fredagsmys fortsättning 2





Vill se hennes guppande bröst med de brinnande vårtgårdarna och vänder vår position så att Sonja rider min springare. Drar henne närmare mig för att nafsa och suga på hennes styva mörka vårtor.




Vi knullar allt intensivare med stötar och motjuck tills att jag känner att jag närmar mig mitt klimax. Jag kan inte hålla igen. Jag vill inte hålla igen. Jag vill spruta min säd i hennes sköte. Nu kommer utlösning med en första lång ejakulation där jag känner sperman flöda från mig. I en andra fas kramar Sonjas slidväggar ett lite kortare sprut från min styva lem.



Avslappningsfasen tillbringar vi förbundna med varandras könsorgan. En djup tungkyss sluter våra varma kroppar i en kärlekscirkel.


- Smek mig igen, viskar Sonja. Jag lägger mig vinkelrätt mot henne och för in mitt långfinger i slidan till jag känner det knottriga taket. Kysser sedan hennes rakade venusberg och låter min haka glida över den lilla hårtofsen med halvcentimeter långt pubishår.



- Det är skönt när du är rakad säger jag till Sonja. Lova att du alltid är det!


- Då måste du göra dig förtjänt av det, svarar hon skälmskt. Som första bidrag ger jag henne en långsam tungmassage av klitoris. Min tungspets nuddar hennes att styvare klitoris medan jag låter den skriva ”Jag älskar dig” och låter långfinger spetsen massera det knottriga slidtaket.



- Ja just där, Sluta inte, Sonja kvider. Jag förstår att mitt skrivna kärleksbudskap mottagits då hennes kvidandet växer i intensitet och övergår till slut i stön. Den vällustiga orgasmen understödjer att hennes underkropp reser sig i en vibrerande båge, som sakta böjer sig ner för vila. Jag kryper upp och vi finner varandra i ett raklångt omfamnande.


Efter någon minut känner vi känner båda, att jag växer. Sonja lägger sig på rygg och särar på sina ben igen och väntar på sin missionär som kommer med erigerade penis..






- Knulla mig igen. Knulla mig långsamt! Jag låter min styva kuk återigen penetrera min älskade Sonjas väntande fitta. Jag känner att hennes sköte krama om min lem som sakta glider fram och tillbaka som en pistong i en långsam varm älskog.


- Vad du är uthållig! När du har sprutat av dig en gång kan du tydligen hålla stånd I evighet!, skrattar Sonja. Nu vill jag känna om du känns len efter rakningen. Kan jag inte få suga dig?

- mmm, Vill att sprutar dig I munnen

- Det fåtr du, Vill smaka din säd


Jag drar sakta ut mig från älskogsgrottan. Ser mitt blanka ollon : Oljad med försats och fittsaft. Känner några ögonblick senare ett par kvinnoläppar omsluta min mandom.

- Du känns underbart, hör jag henne säga efter hon kysst min renrakade pung Jag känner att jag börjar närma mig mitt andra klimax och åter sluts kvinnoläpparna om min stake som blir instängd I en ny grotta. Jag stönar och det svartnar inför ögonen då säden pumpas ut, samtidigt som Sonja både runkar och suger .

- Du smakar jättegott, hör jag Sonja säga medan hon torkar borta några spermadroppar från sina läppar. Sådan tur jag har, säger hon då hennes ögon öppnas efter den vällustiga resan.

- Och sådan tur jag har då! Du är ju världens underbaraste och vackraste kvinna.

1 kommentar:

  1. Hej Hans-Erik å vad härligt du och jag har i novellen en stor kram till dig. jag tycker väldigt bra om din novell det är pirrit och spännande
    kram S-B

    SvaraRadera