måndag 2 februari 2009



Jag hade gått ner till nakenbadet sola och relaxa. Jag lade sig tillrätta på en skön sanddyn och tog fram en bok och började läsa. Plötsligt hörde jag ett svagt stönande alldeles i närheten.. Det var ingen som helst tvekan om vad det var för sorts läten och jag reste mig och smög försiktigt iväg mot ljudkällan.




Och där i en fördjupning mellan dynerna låg en kvinna i 50-årsåldern på ryggen på en stor filt. Hon var läckert och lagom brunbränd över hela sin välformade kropp, som glänste sexigt utav svettdroppar och solskyddsolja. Kvinnan hade halvlångt mörkt hår och snygga bröst med stora svullna vårtgårdar och en läcker liten putmage. Hon smekte sig varsamt med ena handens fingrar mellan benen. Från min position strax ovanför kvinnan såg jag hur hennes vackra melerade ögon gnistrade i det skarpa solskenet. När hon förde handen till munnen för att slicka i sig av sina könssafter såg jag att kvinnan var helt nästan renrakad förutom en läcker mörk buske: Hennes fittläppar var glansiga av slidsekretet som kom ur hennes aningen bulliga vulva. Jag kände hur jag började växa av den vackra bilden. Min hand sökte nästan automatiskt till min manslem som stegrade sig. Jag försökte så gott det gick inte att hålla tillbaka mitt stönande när jag stod och njöt och långsamt pillade på ollonet.




Och kvinnan hörde det och rykte till. Hon tittade sig omkring och upptäckte strax mig intil som spanade in henne. Men istället för att skyla sin nakna kropp så särade hon ännu mera på låren och fortsatte ogenerat sin onanishow. Jag blev alldeles kåt vid åsynen utav detta och började att onanera kuken med långa långsamma drag med ena handen samtidigt som jag smekte min pung med den andra .


- Mmmm, Du ser fin ut! Kom! Vill du inte runka ut satsen över lilla mig istället? sa hon och log inbjudande med sitt vackra leende.


Jag var inte sena att nappa på detta och hasade genast ner i sandgropen där kvinnan låg och myste.


- Hej! Sonja heter jag!


- Hans-Erik, mumlade jag till svar och visste inte riktigt vad jag skulle göra nu.


- Du får gärna smek mig, sa Sonja med mjuk stämma. Jag blev så kåt i solen så jag kunde inte hejda mig.


Jag tog mod till sig och frågade om Sonja ville suga mig.


- Javisst vill jag ha din kuk i munnen snygging! sa hon käckt och fräckt och tog snoppen i munnen och började mjölka mitt blålila ollon. Jag kände att höll på att komma och drog ut lemmen från hennes mun
- Jag vill komma in i dig, sa till Sonja
- Ja kom in. Jag är beredd.


Jag lyfte upp hennes bruna lena renrakade ben på mina axlar och tryckte dit min styva manslem.


- Åh vad blöt du är!
Jag knullade intensivt i några minuter till min ejakulation kom och rasade sedan flämtande ihop över henne.


- Tack! viskade jag till henne. Jag låg kvar och kände hur Sonja fittknådade mig tills jag slaknade och drog mig ur. Jag fortsatte att slicka Sonja. Efterspelet blev långt och intensivt där Sonja blev fingerpullad och tungknullad innan jag betäckte Sonja återigen. Efter det intensiva älskande tackade Sonja för sig och skrattade konstaterade att det var tur att vara över 50 för annars hade väl varit gravid efter ha fåt två fulla satser sperma i slidan. Innan hon begav sig iväg hem passade hon på att bjuda in mig till en "grillkväll" med henne samma helg.

2 kommentarer:

  1. Skön sexnovell Hans-Erik
    Skönt bland sanddynen härligt att få känna din... och att fantasera....
    kram Sonja -B

    SvaraRadera
  2. Har skrivet en sexnovell till dig med
    kram Sonja -B

    SvaraRadera